Te koop:
Aangeboden deze schitterende Grand Seiko SBGP005. Enkel gedragen op formele events, dus in zo goed als nieuwe staat.
Ongeziene Zaratsu polishing met donkerblauwe wijzerplaat die zweeft van navy blauw naar zwart nav het licht.
Ik heb deze op leder gedragen, bijgevolg is de metalen band nog nieuw en krasvrij, op volle lengte.
Merk en model: Grand Seiko SBGP005
Kasttype: 44GS
Diameter: 40 mm
Dikte: 11.1 mm - slank en elegant rond de pols
Lug to Lug : 46.2 mm
Leeftijd: 27/2/2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 27/2/2023
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set met ingevuld garantiekaartje
Verzendkosten of afgehaald: Bij voorkeur afgehaald in Belgie regio Aarschot, verzenden kan op risico en kosten koper
Conditie (krassen, werking etc): Zo goed als nieuw, volgend onderhoud over 47 jaar
Soort uurwerk en kaliber: 9F85 high accuracy Quartz
Vraagprijs: 2300 euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.