Grand Seiko SBGP009!

Bij deze verkoop ik mijn Grand Seiko SBGP009. In maart 2026 gekocht via het forum. Hartstikke mooi horloge, maar ik mis voor mij toch de binding. Als ik er iemand blij mee kan maken, dan graag! Voorkeur voor verkoop, maar ruil (met cashup van mij evt) mag je altijd aanbieden. Iets van Omega of Tudor vind ik interessant. Rolex 1601 eventueel.

Merk en model: Grand Seiko SBGP009
Info: 40mm diameter, dikte van 10,6mm, lug2lug is 47mm, 20mm lugbreedte en 100m wr.
Leeftijd: eind 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2026
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set inclusief travel case en bewijs van een beurt maart 2026.
Verzendkosten of afgehaald: voorkeur voor persoonlijke overdracht (halen of brengen), opsturen voor risico en rekening koper.
Conditie (krassen, werking etc): In zeer nette staat!
Soort uurwerk en kaliber: 9F85 High Aquracy Quartz.
Vraagprijs: € 1.700
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

12 likes