Grand Seiko SBGR023 (automaat)

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Grand Seiko SBGR023
Diameter: 36mm
Leeftijd: 2008
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): november 2021
Factuur en/of certificaat: compleet
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): enkele deskdive krasjes, niks ernstigs. Uurwerk loopt nog uitstekend. Eind 2021 nog een service beurt gehad.
Soort uurwerk en kaliber: 9S55-0010 automatic
Vraagprijs: €2150

Foto’s van de doos en papieren volgen nog.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).


Uploaden: IMG_20230202_171035727_HDR.jpg…

29 likes

Up! Liever geen (in)ruil maar je kan het altijd proberen. Foto van doos en papieren stuur ik bij interesse :grinning:

2 likes

Up! Kan nog onder de kerstboom liggen :christmas_tree:

3 likes

Up! Een realistisch bod wordt overwogen.

2 likes

:arrow_up: Heb wat anders op het oog :eyes: Prijs niet in beton gegoten…

1 like

Up! Wat betreft inruil heb ik interesse in vintage wat meer dressy horloges zoals bijvoorbeeld een longines conquest heritage (de nieuwe versie hiervan ook :wink: ).

3 likes

Up! Veel voorstellen gehad maar net niet het juiste. Nu €2050!

3 likes

Up! €2000. Goedkopere GS automaat ga je bijna nergens vinden…

2 likes

Up! €1950 :open_mouth:

2 likes

Up!