Erg mooi model, goede maat ook… ik word er erg hebberig van
Maar wel een van de vele limited GS’en naar mijn gevoel, ik weet niet of je er de komende jaren niet erg veel op afschrijft…
Erg mooi model, goede maat ook… ik word er erg hebberig van
Maar wel een van de vele limited GS’en naar mijn gevoel, ik weet niet of je er de komende jaren niet erg veel op afschrijft…
Ik snap hier geen reet van. Je kunt het horloge kopen waar je de foto van post, of je hebt 'm al? Hoe dan ook vind ik het horloge op de foto veel markanter.
Beter zo?
Yup.
Ik heb niet gestemd. Boven list is belachelijk. Dit ding heeft geen beleggerswaarde.
Niet doen dus maar dit wist je zelf ook al. Anders had je zonder topic aan te maken direct toegeslagen.
Geen beleggingswaarde = niet kopen?
Als je het horloge echt wilt zou ik er toch wel voor gaan. Het hele forum staat hier vol met beleggingswaardes ed. Waar is de tijd dat een horloge met het hart werd gekocht. Heb soms het gevoel dat we hier op een beleggingsforum zitten.
Maaaar… je weet nooit wat Grand Seiko in de toekomst nog in petto heeft en als zodanig zijn marktwaarde gaat of kan verhogen. (voor mij van ondergeschikt belang).
Bandje word ik niet wild van.
Nee dat was eigenlijk een kort door de bocht samenvatting nav de openingspost en het laatste punt van z’n poll.
Ik zie in dit horloge gaan beleggers waarde en denk dat je hem mogelijk snel kwijt bent maar in NlL is dat ook niet zo zeker. En als ie gebruikt is gaan kopers niet snel boven list betalen.
Met een 231 in de collectie zou ik voor wat anders gaan om meer variatie te hebben. En als je van de unieke looks van deze 255 houdt zou ik de 231 verkopen. Voor de 231 zijn makkelijker alternatieven te vinden.
Boeiend , want
En dat is wat telt.
Dus kopen maar… you go
Er staat er een te koop in het blauwe deel nu.
Er blijkt altijd weer een groot verschil te zijn tussen de “geweldig, als je hem ooit eens laat gaan, denk dan aan mij” opmerkingen, en het daadwerkelijk in de buidel tasten.
Aan de andere kant zijn verkopers ook wel eens wat te optimistisch over het beperkte verlies dat ze denken te moeten nemen bij het flipperen. En nee, ik doel hier niet specifiek op dit horloge. Dit is een speciale zeldzaamheidscategorie. Geen commodity.
soms brand t geld in je zak, en dan is het maar beter om het uit te geven
Mooi horloge btw.
Shit zie nu pas dat dit een oud topic is, sorry.