Grand Seiko "self dater"

Ik zag het horloge op mp staan en vroeg me af of er neppers zijn en of dit eentje is https://link.marktplaats.nl/m1909461075?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Nee had ik niet gezien wat is daar mis Mee Dan ?

Wat is hier mis mee? Op basis van deze foto kan je helemaal niks zeggenmijn mening hè
Zoiets moet je in levende lijve zien…

Dat ie om 23:51 in een datumwisselcyclus zit vind ik niet verontrustend, hoor.
Verder, ik heb nog nooit een imitatie GS gezien. Betekent niet dat ze er niet kunnen zijn, natuurlijk. Nep Seikos zijn er wel heel veel. Deze lijkt mij gewoon o.k… Maar over de werking, technische staat en onderhoudshistorie kan ik zo ook niets zeggen, uiteraard. Is de prijs erg laag? En hoe zit het met de ratings van verkoper? Dat zijn vaak ook aanwijzingen.

Edit: ik ben net even door een vriendelijk HF-forumlid bijgeschoold. :+1: :wink: Er zijn ook zat nep GSen… :roll_eyes: Neemt niet weg dat door TS geposte GS mij echt lijkt. Maar ik geef geen garantie en ben niet aansprakelijk, mocht het horloge niet geheel origineel zijn! :sweat_smile:

Persoonlijk afhalen of skip lijkt me

Horloges, ww2 memorabilia, Lego, antiek toevallig precies de typischer oplichter artiekelen.

En de man heeft ook een mooie verzameling tafels thuis.

3 likes

Hij zegt bieden vanaf 400 euro

Maar jullie zeggen verdachte situatie?

Man man man zo frustrerend dat er nog mensen zijn die er in trappen.

1 like

Yep. Advertenties zijn inmiddels verwijderd.

1 like

Had eerder vandaag contact met hem. Wilde rond de 250/300 voor de klok. Bij nakijken reviews afgehaakt. Voelde niet goed.

2 likes

Wat zijn mensen naief helaas

Iedereen maakt een foutje en van fouten moet je leren

Laat dat hele klote MP toch zitten mensen. In elk geval voor horloges. Het is niets dan ellende.

3 likes

Heb zo hele toffe horloges te pakken gekregen voor weinig geld

1 like

:joy::joy: ja ik weet vrijwel zeker ook door het forum dat ze wel legit zijn en op dit soort forums kan je genoeg mensen vinden die het wel weten

Ik had hem bij MP aangeduid als zijnde foute boel.
Klopt geen reet van die hele vent.
Goed dat ze hem aanpakken. Altijd opletten op dat soort lui.

1 like

Kijk maar op mijn insta

Goose watches official

Ja wil het worden is meer dat ik Vette horloges koop en soms houdt en soms verkoopt

1 like