Grand Seiko tips

Waar beter dan in Japan om n grand seiko te kopen? Als t antwoord niet Japan is, erg jammer want de tickets naar tokyo zijn al geboekt :blush:

Maar dan de grote vraag: weet iemand eaar je t voordeligst en als t even kan ook nog es tax free een grand seiko kunt kopen?

@vierport is thuis in de Grand Seiko wereld, die zou je even om hulp kunnen vragen

En ander Rob van Monsterwatches, die weet ook wel adresjes denk ik

Als Seiko liefhebber kom ik in topics vaak Yodobashi tegen als goed verkooppunt in Tokyo voor Seiko.

1 like

Als je die GS hebt dan moeten we maar gauw afspreken @marnixmoed :blush:

Niet te hard v stapel lopen gio, eerst die lld no date toch :wink:

Ja, ik wilde een topic maken @marnixmoed dat mijn planning dit jaar slecht gaat. Eerst volgende aankoop wordt die LLD, maar kan ff duren. Per 1 juli een mooie opdracht :wink: Gaat wel dit jaar gebeuren :wink:

1 like

Potverdriedubbeltjes… Via n pb kom ik er achter dat ik niet eens teruggekoppeld Had wat t was geworden. Shame on me :sweat_smile:

Maar dit was em geworden in de Bic Camera winkel

6 likes

Hehe, eindelijk!:wink: En alsnog gefeliciteerd! Gaaf ding!

1 like

Gaaf horloge gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Zijn die horloges in Japan dan zoveel goedkoper dat de tickets eruit kunnen ?
Of moest je toch al in Japan zijn ?

1 like

Bijzonder mooi!

1 like

In mijn geval wel. Ik heb n wat ouder model gekozen, waarbij zonder BTW en met korting t verschil denk tussen de 1500 en 2000 zat.
Maar ik ging d’r al naartoe, dus was t n leuk souveniertje geworden :blush:

Je moet je daar wel beheersen zeg! Ze zeggen wel es dat 1 glas cola Light minder ongezond is dan n glas gewone glas cola. Maar dan moet je niet denken dat je dan maar 2 of 3 glazen meer kunt drinken, omdat t Light is… :yum:

Hetzelfde voor de horloges in Japan. Moest me behoorlijk beheersen om door de lagere prijzen er niet nog n marine master, blumo, orient star, en de nieuwste gshocks bij te kopen. Want dan was ik alsnog n smak geld kwijt :smile:

2 likes