Grand Seiko: wat is de goedkoopste?

Hij is Nice. Maar niet echt wat ik zoek.

1 like

Mag niet meer van GS

2 likes

Hoe weet je dat?

Sloeg natuurlijk helemaal nergens op afgelopen 2 jaar

1 like

Niet meer btw vrij of helemaal geen korting meer? Gaat GS een ‘rollie’ doen?

Geen btw vrij meer. Gehoord van een GS dealer. Dus dat feest lijkt voorbij.

1 like

Het is niet best voor je merk natuurlijk, als er nieuwe ADs komen en die binnen een maand gaan stunten met 20%. Niet alleen met de voorraad, maar ook op bestelling.

Brunott was er ook niet zo blij mij, als GS AD sinds het eerste uur

3 likes

Klopt. Heb ik ook van GS dealer gehoord. Geen acties meer, anders krijg je niet meer geleverd.

4 likes

Denk dat ze voornamelijk in de hoofdstad de buitenlandse toeristen wel missen. Maakt wellicht de onderhandel positie met de meeste merken voor de consument wel sterker?

:thinking:

Ergens snap ik het wel, je wilt het merk toch premium houden. En niet in de discounter markt terechtkomen.

Heel goed.
Onderhandelen aan tafel kan natuurlijk altijd nog

2 likes

Ik nadat ik net een btw-vrije GS heb gekocht in de laatste actie:

10 likes

In hoeverre is de vraag natuurlijk. Vraag me af of je nog altijd 20% krijgt. In Duitsland waren ze niet scheutig vorig jaar. Ik hoef niet de beste prijs te hebben maar 15% verschil vond ik te gortig

En ik sta daar rechts achter je (zo dans ik volgens mij ook echt :woozy_face:).

8 likes

Na wat drank op zeker? Ftfy :joy:

1 like

Ik moest ook mn best doen voor 15%
Vandaag werd me 20% aangeboden, maar dat kwam omdat ze per ongeluk 30% op het kaartje gezet hadden…

8 likes

Ik vond zo’n actie eigenlijk ook niet passen bij GS.

Wanneer? Maandje terug deden ze t nog.

En twee weken geleden lag er nog sneeuw :grinning_face_with_smiling_eyes:

6 likes

Mij werd in Duitsland max 5% geboden. Was absoluut niet meer mogelijk. Terwijl er in Nederland dus zo een actie gaande was. Vond ik te weinig cq te groot verschil.

In Amsterdam waar ik liever niet (meer) kom ivm diverse keren dames en heren getroffen die er de ballen verstand van hadden… Tsja. Dan heb je alleen Seiko en GS. Niet pakweg 20 plus merken zoals schaap en Gassan t hebben. Vind t ook zo een pijpenla maar werd paar jaar geleden 10% geboden. Maar mij zien ze er eigenlijk niet meer

2 likes

Duitsers hebben een hekel aan Nederlanders die om korting vragen.
Geen grap

4 likes