Dit draadje maar naar t groene deel ?
Ik kreeg 12% in de Seiko Boutique in Frankfurt een jaar of 1,5 geleden.
Spreek je accentloos?
Over het algemeen is er bij Duitsers weinig mogelij betreffende korting
Dat vind ik zelf wel, maar de vriendelijke man in de winkel dacht daar ongetwijfeld anders over.
Nee doe maar niet. Heb GS als t grotere geheel hoger in t vaandel staan dan Rolex. En tevens is t meeste ook ‘gewoon te krijgen als in op voorraad zonder gedoe’
He bah. Er kan ook geen topic niet over Rolex gaan he…
Tis nu alleen praat over geld.
Heb daar ook een fijne ervaring. Beste grote winkel. En op de eerste etage ook Credor (geen eichi 2 helaas) en kennis van zaken, dat is tevens bij de andere Botique in Duitsland ook prima in orde
Persoon die ik sprak was schijnbaar de manager. Had vroeger bij rollie gewerkt.
Zonder enige druk schat ik een uur gezeten. Definitief de sneeuwvlok afgeschreven en voor t eerst een heq gepast.
Ts begint zelf over ‘goedkoop’
Wil je zo graag de tekst Grand Seiko op de pols zien dat model niks uitmaakt? Ik zou gaan voor 1 waar je een klik mee hebt, of dat nu een horloge van 50 euro is of paar duizend.
Goed advies Eddio. Vooral bij GS geldt dat je het voor jezelf koopt omdat je hele omgeving hoogstens doorheeft dat je een wel heel erg blinkende Seiko om hebt.
Zelfs dat gebeurd hier niet hoor
Alleen mensen met een interesse in horloges zullen erover beginnen is mijn ervaring.
Klopt. Ik heb te lang getwijfeld. Was een mooie.
Brunott? Dat bood hij mij ook aan.
Ja toch. . Als hij denkt dat je de show kan stelen met een horloge dan heb ik slecht nieuws. De gemiddelde Nederlander let niet op wat er op je pols zit. En daarmee ga je ook voorbij wat de lol van horloge moet zijn. Een horloge waar je een klik mee hebt is net als een minnares. Het is jouw “geheim”, jouw genot, jouw plezier. En al geeft hij de tijd weer, als ik er naar kijk dan staat de wereld even stil.
Niet GS maar de sharp edge series van Seiko is een goedkoper alternatief. De sarx077 is de blauwe uitvoering. Vind het zelf een prachtig horloge.
Ik verwacht dat deze geen hoog bedrag zal opleveren, de prijs kan je zelf bepalen
Blijkbaar zitten daar niet de resterende schakels van de band bij. Hoe moeilijk en kostelijk is het om die nog te vinden? Bij een korte zoekopdracht op eBay lijkt het dat je gemakkelijk meer dan 100 euro moet betalen voor 1 schakel, en het aanbod is erg gelimiteerd. Zijn er geen andere kanalen?
Seiko Presage Sharp Edge in blauw.
Niet dezelfde fit and finish natuurlijk, maar voor minder dan 1000 ballen scoor je een machtig mooi horloge met Diashield coating, en van dat laatste zou GS nog wat kunnen leren.
De aller-goedkoopste Grand Seiko die ik ken is een witte quartz met gunmetal indices en wijzers. Tof ding, trouwens.
Gaat niet gebeuren. Beschadigingen op coating zijn niet meer bij te werken