Grand seiko

Wie heeft er enig idee waarom er op chrono elke dag zoveel gs te koop bij komt. Ik hou de astrons en de gs daarin de gaten…
Astrons komen er n8et veel bij maar gs elke dag wel een stuk of 10.
Iemand??

:popcorn: :beer:

Dit gaat nergens toe leiden, behalve dat - na uitvoerig moddergooien over en weer - het draadje door de mods gesloten gaat worden.

Ik zit hier al wat langer. :man_shrugging: :upside_down_face:

5 likes

Grand Seiko komt om de paar weken met een nieuw model. Dat is rot, want heb je net je spaarcenten bij elkaar geschraapt en een mooie GS gekocht, blijkt dat ie nu ineens minder mooi is vergeleken met die nieuwe Limited.
Dus hoppa weg ermee.

3 likes

Weer een “waarom worden er zoveel xxx te koop aangeboden” :smirk:

Ik denk dat er van alle modellen redelijk veel wordt aangeboden. Omdat jij nu toevallig naar Seiko en GS kijkt valt het je extra op.

1 like

Waarom sluiten het is gewoon een vraag.

Astron niet zoveel dat valt best tegen ten opzichte van de gs.

Tjah welke gek koopt er nou een Astron. Vanzelfsprekend daardoor ook te weinig geflipper :stuck_out_tongue:

1 like

Dat is allemaal relatief. Er staan meer Black Bays op Chrono24 dan GS in totaal. GS is in trek en zoals @vierport zei, ze brengen heel veel modellen uit. Er zijn maar weinig merken die me zoveel keuzestress geven als GS, dus gaat er wel eens wat in en uit hier. Dat zal voor andere liefhebbers niet anders zijn :wink:

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen!

2 likes

Als ik eerlijk ben zijn er maar een paar die mij bekoren ook al is de afwerking van allemaal klasse. En wat ik mooi vind is meestal duur.

1 like

Ik ben zo’n gek🤗

1 like

Ik denk dat je jezelf beter kan afvragen waarom er zo weinig Astron’s te koop komen.

Dat komt omdat Astrons lelijk zijn en GSsen niet.

Bij Astrons heb ik altijd het idee dat ik tegen een luxere versie van een typische mall-watch aan zit te kijken. Voor 500 ballen scoor je ook een Promaster of Oceanus van de concurrent.

Welkom bij de club.

4 likes

Dat zal ik zeker ook doen😜

Ik denk dat de shake down van het aantal juweliers dat nog GS mag verkopen straks, ook mee speelt: weg met die voorraad…

Daar is niks mis mee als er wat van je gading bij zit.:upside_down_face:

Nou nou