Geintje hoor jongens !
Ik had het jullie graag gegund. Ken zelf geen snars van voetbal, maar het is wel magisch om te zien hoe sommige Nederlandse pleinen echt TOTAAL oranje kleuren !!! Verbazingwekkend !
Een mop uitleggen is nooit leuk⦠maar hier komt ieā¦
Gisteren was de finale van het wereldkampioenschap voetbal. Nederland speelde in die finale en heeft verloren. Dat is (voor Nederlanders althans) een trieste gebeurtenis en dus past daar wel een rouwmoment bij.
In plaats van allerlei vrolijk oranjegekleurde horlogebanden, past nu dus wel een zwarte rouwband.
Een Rado is leverbaar in zwart keramiek (zwarte band en kast) met digitaal display. Doe de lampjes uit en je hele horloge is zwart.
Precies,Marc, Mathias, niet getreurd als het zo doorgaat hoort Belgie straks gewoon bij Nederland, kunnen jullie ook eens deelnemen aan een ek en wk:D
no worries
Precies,Marc, Mathias, niet getreurd als het zo
doorgaat hoort Belgie straks gewoon bij Nederland,
kunnen jullie ook eens deelnemen aan een ek en
wk:D
no worries
Hmmā¦
Voor de Belgen zou dat een goede zaak zijn voor de horloges, want bij ons zitten er maar weinig horlogeliefhebbers. ( Gelukkig wel enkele zeer goede horlogeMAKERS )
⦠Maar een slechte zaak voor de Nederlanders: nu maakten ze nog een KANS op het WK ⦠met dat zootje Belgen erbijā¦kweenie⦠?
Inderdaad zou een zwarte rouwband passend zijn. Het was een slechte wedstrijd (van beide kanten) met een terechte winnaar. Gelukkig is het niet tot strafschoppen gekomen, want dat vind ik geen manier om een WK te beslissen.
Het is met de Belgen en de Nederlanders ongeveer zo als met de Nederlanders en de Duitsers. Belgen vinden de Nederlanders arrogante, zelfingenomen, hooghartige schreeuwers, die het altijd beter (denken) te weten.
Ik moet zeggen, als ik met vakantie zo eens om me heen kijk, hebben de Belgen vaak gelijk.
Beetje leedvermaak moet kunnen, toch???
(En de Belgen zijn toch heeeeel erg goed met korfballen)
Een mop uitleggen is nooit leuk⦠maar hier komt
ieā¦
Gisteren was de finale van het wereldkampioenschap
voetbal. Nederland speelde in die finale en heeft
verloren. Dat is (voor Nederlanders althans) een
trieste gebeurtenis en dus past daar wel een
rouwmoment bij.
In plaats van allerlei vrolijk oranjegekleurde
horlogebanden, past nu dus wel een zwarte
rouwband.
Een Rado is leverbaar in zwart keramiek (zwarte
band en kast) met digitaal display. Doe de lampjes
uit en je hele horloge is zwart.
Als we straks 1 land zijn wordt het inderdaad niks want dan nemen we zuidprovinciers mee voor de catering en de drank, waar we dan weer niet af kunnen blijven. Dus wordt het ballen dan niks, maar we hebben dan wel lol en oeioei wat lekker en leuk allemaal :)-D
En dat relativeren is dan wel uitstekend gelukt, vriendelijke zuiderbuur. Ik schaam me soms namelijk een klein beetje om Nederlander te zijn, wanneer ik tijdens een ābelangrijke wedstrijdā buiten om me heen kijk. Zeker wanneer je echt overtrokken gedrag ziet, al dan niet onder de invloed van Bacchus. Voetbal is gewoon een spel, en niks meer. Voor de een belangrijk, voor de ander minder.
Maar mensen die dergelijk sportief tijdverdrijf zó belangrijk gaan maken, dat het op een obsessie gaat lijken, en doen alsof er mensenlevens vanaf hangen, daar houd mijn begrip volledig op. Schaam jezelf, trek de oogkleppen van je kop en wordt eens volwassen denk ik dan.
Gebruik liever de onaangetaste hersencellen die er nog zijn voor zaken die er wel toe doen. En die hebben zeker vrij weinig met sport te maken