Grappig .. Breitling 817

Klopt, maar Flyboy kan zijn snavel niet houden, tjonge wat een onsamenhangende nietszeggende bijdrage aan dit forum vol nietzeggende commentaren op andere nietszeggende antwoorden van zichzelf maar blijf maar tokken want dat doen kippen ook en omdat die altijd op stok gaan als ze kraaien weet jij wel…hoe laat het is??? dus laat maar zitten mispel want bij klm (captain) weten ze wel wat er aan de hand is met vintage klokken hahaha die zijn net als hun toestellen ook oud en kun je ook geen tijd vanaf lezen wel goed voor ze want dan vliegen ze altijd op tijd met al die asociale mensen op hun rug zodat ze niet van de grond komen door al die vintage klokken in het bagageruim maar ik (captain) weet wel hoe laat het is, ik denk dat ik moet gaan werken…zodat ik nog meer kan tokken als een kip met of zonder kop maar wel met een vintage breitling cyma doxa in de buurt.

gr,
Eboy

5 likes

Best leuk om terug te lezen! Hahaha is dit niet gewoon een forumtroll?

geen idee, wel een forum drol

1 like

Dat je überhaupt nog reageert bevreemdt me. Dat het bijna net zo onsamenhangend is als Flyboy maakt me een beetje bang…

2 likes

Dat het net zo onsamenhangend is, is natuurlijk expres.

1 like

Was ook niet als echt heel serieus bedoeld, Jeroen

2 likes

Snap ik Captain, maar het vervuilt zo. Don’t feed the troll.

Sorry, momentje van zwakheid :wink:

2 likes

Hey Ide, doe jij in de dagelijks leven eigenlijk ook iets anders dan memes maken/opzoeken? :wink:

Ik werk inderdaad bij de Meme Factory. We hebben nog wat vacatures, interesse?

2 likes

Ik ook niet meer. Kan iemand een kort samenvatting geven?

Ben niet zo goed in werken…

2 likes

Ondanks het gezeur vind in het wel een interessant topic.

Haha mooi. Zo zegt een kameraad van mij altijd als hem wordt gevraagd waarom hij wintersport niks vindt: ‘omdat dat twee dingen zijn waar ik een hekel aan heb, winter en sport’.

1 like

Vind het ook wel een erg mooi model. Zo mooi maakt Breitling ze niet meer :*-)

@ReneJK ik rakel even een heel oud topic op ik weet maar ik zoek info over een Maruman bracelet type 5BS34 waarbij er een Patent vermeld staat op de clasp. Deze clasp heeft wat lijkt op een verstelsysteem. Ik kan hier niks over vinden. Heb jii enig idee?

Fotos

1 like

Maruman :heart_eyes:

1 like

Kende het merk niet maar las dat ze ook golfclubs maken, aparte combi

helaas geen idee , wel een mooie bracelet

2 likes