Klopt, maar Flyboy kan zijn snavel niet houden, tjonge wat een onsamenhangende nietszeggende bijdrage aan dit forum vol nietzeggende commentaren op andere nietszeggende antwoorden van zichzelf maar blijf maar tokken want dat doen kippen ook en omdat die altijd op stok gaan als ze kraaien weet jij wel…hoe laat het is??? dus laat maar zitten mispel want bij klm (captain) weten ze wel wat er aan de hand is met vintage klokken hahaha die zijn net als hun toestellen ook oud en kun je ook geen tijd vanaf lezen wel goed voor ze want dan vliegen ze altijd op tijd met al die asociale mensen op hun rug zodat ze niet van de grond komen door al die vintage klokken in het bagageruim maar ik (captain) weet wel hoe laat het is, ik denk dat ik moet gaan werken…zodat ik nog meer kan tokken als een kip met of zonder kop maar wel met een vintage breitling cyma doxa in de buurt.
Haha mooi. Zo zegt een kameraad van mij altijd als hem wordt gevraagd waarom hij wintersport niks vindt: ‘omdat dat twee dingen zijn waar ik een hekel aan heb, winter en sport’.
@ReneJK ik rakel even een heel oud topic op ik weet maar ik zoek info over een Maruman bracelet type 5BS34 waarbij er een Patent vermeld staat op de clasp. Deze clasp heeft wat lijkt op een verstelsysteem. Ik kan hier niks over vinden. Heb jii enig idee?