Grappig .. Breitling 817

Zeker waar, maar de stijging van een Bulova, Cyma of Doxa is niet te vergelijken met een Heuer, Breitling of Enicar. Mij maakt het niet uit hoor, ik wacht met smart totdat mijn Lemania 105 wordt gehodinkeed haha. Mensen die claimen dat het de markt kapot maakt, vergeten dat dit juist de markt is van tegenwoordig. Had je maar eerder moeten beginnen met verzamelen ( mezelf incluis :slight_smile: )

Meneer James T Kirk , je zegt dit soort zaken niet altans je bespreekt ze niet op een forum dit komt uit een zieke geest
en je hebt aanhang typisch nederlands …lekker de boel opstoken en aanwakkeren …ongelooflijke mispels
ook al zou het zo zijn dan nog …

dat ligt aan jou want je leest je neemt op dat doen kippen ook …

Jammer dat zo’n mooi topic wordt aangetast door offtopic gezwets.
Kom op heren blijf bij uw niveau :wink:

ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.

2 likes

Na ja, dan maar weer ietsje in de goede richting (hoop ik :wink: ) met een leuke Breitling die ik net op ebay zag:

http://www.ebay.nl/itm/VINTAGE-BREITLING-LANDERON-CALIBRE-CHRONO-MILITARY-DIAL-HAND-WIND-CHRONOGRAPH-/311504741225?hash=item4887212369:g:U3YAAOSwHPlWbw81

helaas fake

2 likes

Elke breitling met Landeron Lever is fake. ( hele vroege hadden soms een Landeron 39 of Landeron-Hahn maar altijd kolonnewiel alhoewel er wat discussie over is maar Rene kan dit veel beter dan ik uitleggen)

90% van alle Venus 170 Breitlings is fake (te kenermerken aan de fancy script signatuur op de brug)

Vrij goede regel om aan te houden :wink:

1 like

99.999% met landeron is fake :wink:
deze heeft geen reference nummer en een serie nummer dat niet klopt
serie nummers van 1944 lopen van 563650 tot 568959 (5000 stuks per jaar plm)

deze heeft een serie nummer van 49425 , dus deze is uit 1880 - 1890 oid ?

2 likes

Weer een hoop geleerd. :sunglasses:
Hopelijk word ik nu niet geblockt omdat ik een fake Breitling gepost heb. :grimacing:

Er zijn andere personen in dit draadje die dit meer dan jij zouden verdienen :wink:

4 likes

Need for Speed?..

1 like

kippen tokken tenminste dat kun jij niet als fatsoenlijk mens reageren ik blijf wel weg mispel.

ga maar lekker door maar niet over mijn rug al genoeg anti sociale mensen meegemaakt en dan nog anoniem wat een helden

heb je er zelf wel eentje?? de brute afgunst is er weer …

Hebben ze je weer even op verlof gestuurd?

3 likes

helemaal juist dank u

ga werken .

Prachtig dit. Zet hem op flyboy! :grinning:

4 likes

Ik vind het wel leuk om te lezen al begrijp ik er na al die antwoorden van flyboy nog steeds helemaal niks van :slight_smile:

1 like

Huh…dit topic was toch al 5 maanden stil?

Flyboy; post eens wat van je horloges. Ben wel benieuwd.