Grappig .. Breitling 817

Nou, :confused: het is mij inderdaad nu een stuk duidelijker

1 like

Die LSD staat weer goedkoop bij hem in de buurt denk ik.
Snap er absoluut niks van.

Enige coherentie zou toch leuk zijn.

En weet je wat ?
ik vind het wel prachtig

kijk eens om je heen , horloges die 4 tot 6 jaar geleden voor 1000-3000 euro verkocht werden gaan nu voor 10.000-30.000 euro

sterker nog , horloges die 2 jaar gelden voor 1500-1800 euro verkocht werden gaan nu voor 6000 - 8000 euro

Dan worden de ā€˜investeringenā€™ (in tijd , kennis, geld , moeite , onderzoek etc etc etc) eindelijk uitbetaald . Niet langer alleen VC, PP, Rolex etc maar ook de ā€˜gewonereā€™ goede merken

Heuer
Breitling
Omega
Enicar

en volgens mij vind iedereen die al langere tijd verzameld het alleen maar prachtig ā€˜Eindelijk bewijs dat ik niet gek ben/was/wordtā€™

klopt Rene , ook de ,kleinere, merken = juist zie dat ook !!werd je dan voor gek uitgemaakt??? jemiggggg
gaat ditt over horloges of begrijpen sommigen de coherentie er niet meer van ?? chocolade is heerlijk en begeerlijk
ziezo nu weer naar de orde van de dag zonder allerlei onnodige niet te begrijpen opmerkingen.
ik vind het ook wel prachtig nu en geniet van de horloges , cest le ton qui fait la musique,mij maakt het niets uit goedkoop scoren voor vintage horloges is erg leuk en gangbaar , zowel duurdere categorieen .
heebn ze nou weer eens wat om over te kletsen en in mijn optiek ben je zeker niet gek als je zegt dat horloges meer waard worden ā€¦de figuren die zich laten verleiden tot afgunst reageren meestal met onzin stories die persoonlijk worden omdat ze zaken eenvouding niet begrijpen, rene zal ik eesn fotootjes van mijn collectie neerzetten of mag dat niet meer, of is dat onverstandig???
gr Flyboy

Flyboy klinkt als iemand met die vrijdagmiddag borrel achter de kiezen, no offence, maar ik schat een Boeing piloot in, als een intelligent iemand, die een behoorlijk stuk Nederlands weet te schrijven. Ik heb er nu geen andere verklaring voor, behalve misschien ā€œjet lagā€?

Gelukkig heb ik er heel veel ooit eens in het echt mogen zien ā€¦

stoken is verboden op dit forum en ik verwacht enigszins begrip en geen aantijgingen want die heb ik al genoeg gelezen mr aerospaceā€¦ had ie maar zekerheid ā€¦ doeg

das mooi , ,ooit,

dank je voor het compliment mr horloG tjonge tjonge doeg ā€¦ sucesss.

denk dat jij een beetje de weg kwijtbent mr Ghentwatch

:weary:

2 likes

Beetje google translate achtig

1 like

Ik vrees iets medisch of psychischā€¦ :unamused:

Ik maak er altijd een punt van mensen niet af te rekenen op schrijffouten e.d.
Genoeg mateloos intelligente mensen in mijn omgeving met Dyslexie en aanverwanten.

Maar dit is niet iets schrijfstoornisgewijs dit is gewoon ā€œHelemaal van 't padje zijnā€.

1 like

dat denk ik

Ik lees alleen maar boosaardige berichten op WUS als het over Hodinkee gaat. Over het kapot maken van de vintage markt en dergelijke. Nu weet ik toevallig dat het types zijn die hun vintage horloges alleen voor een prikkie willen kopen. Zou het dan toch slechts jaloezie en afgunst zijn, omdat bepaalde merken en modellen nog onbereikbaarder worden?

Dat zou heel goed kunnen
maar dat zijn toch ook verzamelaars , die hebben vast ook nu klokjes die meer waard zijn (geworden)
dus bij evt verkoop daarvan om een andere aan te schaffen krijgen ze ook meer , dus blijft het een beetje hetzelfde

je moet alleen af van het idee dat wat 500 euro kostte vijf jaar gelden nog steeds 500 euro kost

Rene inderdaad verzamelaars zijn verzamelaars in welke horloge catogorieen ook

dat moet je ook niet doen Ghentwatch en zeker niet anoniem

Hou ff je gemak @flyboy. Niemand begrijpt wat je schrijft en daar worden opmerkingen over gemaakt. In plaats van in de aanval te gaan zou je dit ook ter harte kunnen nemen.

Daarbij komt, dat geen van je 12 (!) posts in dit topic on-topic zijn, je vervuilt de boel alleen maar.