Grappig ..... maar verveelt snel ben ik bang. Nivada Grenchen.

23 likes

Het is wel een gave re-issue in de gewone uitvoering. Dit is gewoon een gimmick natuurlijk

Leuk! Ik hou er wel van :smile:

Ik snap de lol van het ā€˜onderstebovenā€™ niet zo.

5 likes

Net als de meeste creaties van seconde/seconde/: semi-komisch als conceptueel grapje, echte uitvoering vooral zonde van een mooi horloge.

1 like

Neeā€¦gewoon irritant. :confounded:

4 likes

Ehā€¦ waarom? Is dit een referentie naar het verleden, met een bepaalde andere gedachte of gewoon puur omdat het kan?

Ik mis context (hoewel ik me sterk afvraag of dat iets aan de conclusie gaat veranderen).

1 like

Ik vind hem tof, maar niet 2K tof

Grotendeels een lefty?

Prachtig horloge, maar dan zonder smiley.

3 likes

ā€¦enne geen teksten op zijn kop natuurlijk.

3 likes

Ik heb het stuk gelezen waarin de context uit de doeken wordt gedaan (Time & Tide), en ik kan er niks anders van zeggen dan dat ik het slap gelul in de ruimte vind waarmee ze een verder mooi horloge ook nog eens verneuken.

Wat een flauwe kul. Als je geen fatsoenlijk nieuw ontwerp kunt bedenken, laat het dan gewoon.

8 likes

Haha precies wat ik wilde typen šŸ„²

Het mooiste van alles: blijkbaar is er een markt voor. Zo heb je ook een gast die een Rolex voorziet van een pixel zwaardje als wijzer. Heel de Rolex verneukt, maar er is een markt voor. Waanzin.

5 likes

Beetje context is inderdaad wel handig.
Gaat hierover dus.

Vind dit model in ā€˜normaleā€™ uitvoeringen heel erg geslaagd. Deze versie zou ik niet zo snel kopen.

2 likes

Oh ik mag dit wel. Niet tweeduizend euro mogen, maar gezien het feit dat onze horloges toch onzin zijn, vind ik dit een mooie benadrukking ervan.

1 like

Ik zal niet over de Excelsior ā€œout of theā€ Park beginnen met die gepixelleerde wijzers die een knuppel en een bal voor moeten stellen. En ook uitverkocht.

Heel raar allemaal.

Ach we hebben het er nu wel weer overā€¦ de opzet is geslaagd. :wink:

Geef mij maar de originele (reissue)

8 likes

Marketing shit moet je sowieso niet geloven. Bij veel horloges wordt een verhaaltje opgehangen met een hoog blabla gehalte.
Ik vind dit gewoon leuk. 2k leuk? Neen

2 likes

Kijk net naar de insta waar zijn creaties gedeeld wordenā€¦

Deze Nivada is zonde, maar boeit verder niets. Nieuwe reissue met een ā€œartistiekā€ frontje. Ze doen maar.
Maar de Rolex hieronder maakt me boos.

2 likes

Ik ben wel originelere dingen gewend van secondeseconde, vind het doorgaans cool wat hij doet (beter dan al die ā€˜icingā€™ of Bamfordā€¦ brrr)