een vintage Athos … kwam hem tijdens het zoeken naar Dugena nog een keer tegen maar dan als Dugena.
Ik weet nog goed dat ik die misliep! Mooi horloge hoor! Ik had hetzelfde met een Sandoz die ik op het forum had gekocht: die kwam ik daarna op de baai tegen als Waltham.
o was jij dat
hoorde dat iemand hem graag wilde hebben voor het dubbele van wat ik moest betalen.
voor 45 euro kan je dat niet aan je voorbij laten gaan natuurlijk!
de dugena die nu te koop staat is overigens ook een prachtig horloge!!
Ik vind dit de leukste vintage modellen die er zijn. Kleurrijk, lekker retro en een niet te kleine kast. Ik hoop ooit nog eens een mooi NOS model te vinden.
Rick Schreef:
o was jij dat
hoorde dat iemand hem graag wilde hebben voor het
dubbele van wat ik moest betalen.
voor 45 euro kan je dat niet aan je voorbij laten
gaan natuurlijk!
de dugena die nu te koop staat is overigens ook
een prachtig horloge!!
Nee, dat was ik niet. Ik had gewoon één dagje niet in het verkoopdeel gekeken en toen was ik te laat…
Typisch, ik heb 'm ook niet voorbij zien komen en kan hem ook nergens vinden…
Is al even geleden hoor dat ik hem gekocht heb …
Ik heb 'm als Dugena: http://www.horlogeforum.nl/read.php?19,165694,165694#msg-165694
Ik ben ook er jaloers op koopje, ik heb een kleine verzameling van duikhorloges met een dieptemeter zoals deze en had die van jou er graag bij gehad. Maar ook ik kwam te laat
Ik vind dit soort horloges prachtig. Helaas heb ik er nog geen kunnen vinden in redelijke staat voor een goede prijs.
Yep, ik vind ze ook leuk (tu)
Henrik was me ooit eens net voor op MP met een ‘Sabrina’ die dat ook had.
Zeer mooi (tu)
hij is niet zo mooi hoor … glas is beschadigd en ring draait niet maar voor dat geld blijft hij leuk natuurlijk.
draag hem eerlijk gezegd zelden tot nooit maar is evengoed wel leuk om te hebben.
weet ook niet of er een nieuw glaasje voor te krijgen is eerlijk gezegd.
Deze zou ik een spa behandeling geven. Hij is té leuk om te laten liggen, dat blijkt ook al uit de reacties volgens mij!
malus65 Schreef:
Deze zou ik een spa behandeling geven. Hij is té
leuk om te laten liggen, dat blijkt ook al uit de
reacties volgens mij!
+1
Proficiat!
wordt inmiddels opgeknapt … leuk voor 40 euro gekocht en kwam dit tegen.
http://forums.watchuseek.com/f29/vintage-diver-dugena-depth-gauge-nos-239591.html