Grappig

5 likes

Enorm vet!

Echt mooi ding!

Ben niet helemaal weg van het horloge zelf maar de manier van tijdweergave vind ik wel erg vet (en nog goed afleesbaar ook).

Kek dingetje hoor

Als in: grote wijzers? Ik vind deze manier van aflezen in elk geval niet intuitief. Op het plaatje was mijn eerste idee: kwart voor 5.

Apart wel, zal wel geen koopje zijn?

Moet eerlijk zeggen dat ik dat ook dacht voordat ik het filmpje had gekeken.
Natuurlijk is de normale manier van klokkijken altijd het meest intu√Įtief maar voor wie wat anders wil is dit prima te doen.
Met deze manier van weergave zouden ze ook een heel cleane klok kunnen maken zoals een meistersinger-achtig iets.

leuke klok, mooie kleurstelling en aparte techniek. Nice!

Wat voor uurwerk zit erin? Ziet er erg tof uit!

Tof bedacht, deze manier van tijd weergeven. Vind het horloge niet bijzonder mooi. Maar 10 punten voor originaliteit.

Leuk. Maar ik draag een horloge om de tijd af te lezen. Alles wat afwijkt van een archetypische 3 wijzer set up vind ik minder prettig.

Geweldig horloge! Deze past perfect in mijn collectie! Bedankt voor het delen!

Leuk idee, lelijke klok.

Eerste gedachte:

KUT.

Tweede gedachte… te ver gezocht.

Derde gedachte‚Ķ Toch wel grappig bedacht. Alleen of het ooit intu√Įtief voor mij zou worden mocht ik hem dragen‚Ķ Ik weet het niet. Design vind ik wel aardig. Secondeschijf vern**kt het wel een beetje.

In ieder geval voor een ‚Äú√©√©nwijzerklok‚ÄĚ aardig afleesbaar en ook nog eens op de minuut nauwkeurig. Daarnaast is de gedachte wel aardig -> de belangrijkste wijzer voor een duiker is de minuutwijzer.