Toch wel een mooi business model. Via dit top topic boeken in huis halen, voor nop, en dan verkopen hier op het forum… Valt bijna in dezelfde categorie om met een bovenmodaal salaris te gaan schooien voor een Casio van een paar tientjes.
Ik heb mijn boeken per direct bij het oud papier gegooid. Verdient in ieder geval de school er nog aan.
Prima toch.
Als iemand nog graag een catalogus wil hebben!!
Een liefhebber, die veel moeite heeft gedaan om deze te krijgen en er al die tijd netjes mee om gegaan is, mag daar best dik aan verdienen.
Ik vond het ook al vreemd, laatste tijd een aantal verkooptopics gezien waarin van die gratis boekjes verkocht worden. Waarom zou je boekjes gaan verkopen die je zelf kunt aanvragen voor nop??
Hier een tijdje terug de catalogi van A. Lange & Sohne, NOMOS en Omega aangevraagd.
A. Lange & Sohne is een mooi boekwerk met hardcover, NOMOS is echt leuk gedaan met naast een catalogus ook een notitieboekje met op de eerste bladzijden wat informatie over NOMOS en Glashutte. Omega heb ik tot op heden nooit ontvangen, maar ik vind de oudere modellen van Omega over het algemeen toch mooier.
Nu wachten op de NOMOS Tangente die sinds donderdag in bestelling is.
Merk wel dat de markt flink aan het inzakken is.
Zie zelfs een enkeling die het gratis weg geeft.
Probeer ze zelf nog even vast te houden. Wellicht dat de prijzen straks weer gaan stijgen.
Neem aan dat je onderstaande bedoeld? Gratis weggeven daar wordt de markt niet beter van.
Vind het zelf ook nog altijd leuk om ( oudere ) catalogi nog ‘s door te kijken ,en het is ook altijd grappig om van een horloge waarvan je in eerste instantie nooit dacht hem nog eens te bezitten , een officiële catalogus van ( er bij ) te hebben.
Helaas is Stowa recent gestopt met de catalogi. Doen het nu alleen nog via internet.
Een kortingsbon(netje) kon/ kan je nu krijgen geloof ik…
Ben bang dat meer merken dit zullen gaan doen.
Zonde. Want alles is tegenwoordig al zo vergankelijk…
Nooit meer eens na zoveel jaar je verbazen dat ‘vroegere’ modellen zo niet mooier waren dan het tegenwoordige spul…