Gratis. Boekjes. Van horloges. Omdat het kan.

Horloge + boekje dan?

2 likes

Waar heb je die Tudor catalogus vandaan geplukt? :slight_smile:

Kreeg je gratis bij aankoop van een horloge. Niet te geloven toch! :wink:

2 likes

I see and I like a lot! Great purchase!

Nog 1 van een boekje + horloge

Waarom altijd in english😁

Bedankt voor dit topic :grin: erg blij mee

5 likes

Autorai 1986. Ik met mijn vader langs de Audi stand. Ik kreeg een boekje en een sticker. En ik moest even wachten… Wat? Een poster met een elastiekje erom? Audi Quattro Short wheel base (die iconische rallyfoto) Die avond mijn plastic tasje uitgepakt en alle folders, flyers, stickers, pennen en posters op mijn Ferrari dekbed uitgestald. Wat een rijkdom was dat…

Ik rij nu Honda dus dit verhaal heeft geen enkele link met het topic maar als ik een Audi zie, echt waar, word ik altijd een beetje gelukkig.

Marketing werkt. Dus voel je niet schuldig, bestel er 4 van dezelfde firma onder verschillende namen potdorie.

3 likes

Ik heb geloof ik 5 weken geleden het boek van jaeger LeCoultre besteld maar nog steeds niks binnen. Krijg alleen maar nieuwsbrieven :sweat_smile:

Effe hé…waarom zou je boekjes tegen verzendkosten overnemen uit het blauwe gedeelte, als je ze ook gratis bij Stowa bijvoorbeeld kunt krijgen? :thinking::expressionless:

2 likes

Ben dus niet de enigste die dit apart vind :crazy_face:

1 like

Haha ja same here. Er is ook een mafkees op marktplaats die allerlei (gratis te bestellen) catalogi verkoopt voor 10 euro per stuk. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Die heb ik weleens aangeschreven voor een GS catalogus. Betrokkene is ook een forumlid hier :joy:

Sterker nog, mijn stowa boekje, die ik gratis van @daffie kreeg staat nog in het grote gratis topic, niemand heeft hem nog opgeëist…

Edit: En daar betaal ik de postzegel nog wel van…

2 likes

Haha seriously?! :rofl:

Heel zooitje (6/5) aanvragen gedaan via de links…
Kijken wat er binnenkomt deze week.:smiley:

Sinn is de snelste… woensdag bezorgd.
Fraai boekwerk met een hoop technische info… voor mij best leerzaam.

Haha eenmalig aangevraagd en krijg gewoon weer een nieuwe van de 2019 collectie.

2 likes

Had ik ook :sunglasses::+1:

1 like

Moet zeggen vind die met die spring hour wel cool😎