Gratis. Boekjes. Van horloges. Omdat het kan.

ook een topperšŸ‘Œ

Teruglezende: ik ben het met @koekoek eens.

Waar heb je die rommel voor nodig? Het kost geld, natuurlijke hulpbronnen en transport. Ik neem ze niet eens graag mee als ik in een winkel sta waar ik wel interesse heb. :grinning:

3 likes

@Zulu bedankt voor de mooie linkjes, ben er zeer blij mee. :+1:

1 like

De fabricatie van horloges kosten dat dan niet?

Mooi man, thanks :+1:

De lokale Omega Store cq authorized dealer bezoeken

Ok. Bedankt

Da’s zeker een punt. Nutteloze dingen. Snel dumpen, voor spotprijzen, die handel. Je moest je schamen om die dingen in huis te hebben. :slight_smile:

In alle ernst, ik vind minimalistische verpakkingen en digitale brochures een goed idee. Aan de andere kant, severs, electriciteit, netwerk-apparatuur… Dat kost ook allemaal wat.

Hmm. Ik vraag me af hoe de PTT het zou doen tegenover digitale distributie, qua millieu-kosten, nu ik dat zo eens bedenk. Hmm. Ik ga een rondje googlen. :thinking: :thinking:

1 like

Ik snap je punt maar in een steeds versnellende en digitaliserende wereld, is de horlogerie juist een verademing door haar traditionaliteit. Een klant van een gerenommeerd horlogehuis zit niet te wachten op een van oude Starbucks bekers gemaakte, gerecycled kartonnen doosje dat met fair-trade inkt is bedrukt en vervolgens met een groene Tesla-truck naar hier is vervoerd. Dat soort praktijken ziet toch op een andere doelgroep, zeg maar de doelgroep die in Kickstarter-praatjes stapt en/of een Daniel Wellongton van €250 bestelt omdat het ontwerp ā€˜zo lekker basic’ is.

3 likes

Zit je daar nou mijn hipster-Nomos te beschrijven?

Ik stik bijna in m’n hazelnoot-frappucino met fair trade cacao en sojamelk. :grinning:

3 likes

Sorry voor het misverstand. Ik doelde namelijk uitsluitend op gerenommeerde horlogehuizen. Proost!

Geintje. Nomos is mooi speelgoed.

1 like

Waar kun jij die vinden?

Ach ja, Nokia was ook een gerenommeerd telefoonmerk.

Nog altijd want ze betalen nog altijd grof geld om de naam te mogen gebruiken…

Als het hier allemaal klanten zijn die die reclame boekjes bestellen, dan wil ik bij deze oproepen om geen foto’s meer te plaatsen van veredelde reclamefolders maar van de horloges zelf!! :grin:

Als je het leuk vindt om er af en toe door heen te bladeren, zie ik niet wat er mis mee is. Een boek geeft toch een andere ervaring dan een pdf’je. Zolang je alleen aanvraagt waar je ook echt in geĆÆnteresseerd in bent (ongeacht van of je het kan kopen).

1 like

100 % mee eens

Ook als je daadwerkelijk geĆÆnteresseerd bent in de koop van een bepaald horloge, betekent nog niet dat je het meteen moet kopen na een folder doorgenomen te hebben.

e0f8da5989b282637a030450bec4b134

3 likes

:sweat_smile:

6 likes