Gratis. Boekjes. Van horloges. Omdat het kan.

Super, thnx👌🏾

De catalogus van Lange staat inmiddels in de hobbykast. Prachtig boekje (ca. 100 pagina’s) met haarscherpe foto’s. Binnenkort op een lelijke herfstdag even goed voor gaan zitten.

Top topic! Thanks!

Heb hem ook aangevraagd. Hoe lang heb jij er op moeten wachten?

14 september aangevraagd en vandaag ontvangen.

1 like

Ik kan het contact formulier op de site niet versturen. Hij blijft maar laden…:confounded:

1 like

Doet hij hier ook,nog niet via de pc geprobeert!

2 likes

Hetzelfde geldt voor Panerai en Rado

2 likes

4 likes

Weer 1 binnen,voor de mensen die Sinn nog niet benadert hebben.Het is een aanrader

2 likes

Heb deze gisteren ook binnen gehad, dit is echt een serieus hardcover tafelboek.

Ik heb van Tutima geen bevestiging of iets dergelijks in de mail gehad. Had jij dat wel, David?

1 like

Hmm…voor zover ik het mij kan herinneren had ik idd wel een bevestiging per email gehad.

Inderdaad, vorig jaar catalogus aangevraagd en ontvangen. Vandaag de nieuwe catalogus in de brievenbus… :+1:

Ik had al zo’n idee dat het niet vlekkeloos verliep. Bedankt.

1 like

Gisteren de Nomos catalogus ontvangen. Opzich leuk om eens door te bladeren, maar jammer dat het tot zekere hoogte een verzameling van losse folders is. Wel heb ik een paar nieuwe Nomos horloges leren kennen die me eerst nog vreemd waren, vooral de Tangente met een datumaanduiding in de rand van de wijzerplaat vind ik erg mooi. Helaas schrok ik wel een beetje van de prijzen die ze nu hanteren :laughing:.

1 like

Tutima :roll_eyes:

image
Die blijft maar laden.

1 like

Hier hetzelfde,denk te veel aanvragen gehad :joy::joy:

1 like

Van de week de catalogus van IWC binnen gekregen, die is erg mooi!
Bij sommigen blijft het op de site hangen, maar dan krijg ik wel meerdere bevestigings mailtjes binnen.

1 like