Heb je dat via het contactformulier gedaan en dan daarin jouw adres doorgegeven?
Even dubbelcheck gedaan. De foutmeldingen waren bij VC. Die heb ik nog niet binnen. Wel 4 bevestigingsmailtjes.
Zal zo even foto posten van de A. Lange en IWC boeken.
Hier de Stowa, GO, IWC en Lange binnen.
Ook deze kwam trouwens vandaag binnen, kan via de contactform bij Hamilton aangevraagd worden. Er zaten wat extraatjes bij.
Probeer je hem toevallig via Google Chrome in te vullen? Ik had hetzelfde probleem tot ik hem invulde met Safari, toen deed hij het wel.
yep, correct. eens een andere browser proberen.
Bij dit topic moet ik denken aan het verhaal van @Steef met zijn Panerai ‘vriend’!
Heb je later nog wel boekjes van ze gehad?
Vraag je simpelweg een catalogus aan bij Vacheron Constantin en dan ontvang je dus dit.
Ik ben uiteraard niet de doelgroep maar erg leuk zo’n presentatie en het boekwerk bevat prachtige plaatjes…
Nooit meer durven aanvragen
Ik weet niet of deze online te bestellen is maar ik was vanmiddag in Utrecht met het plan om een Oris 113 in het echt te zien en te passen. Helaas hadden ze die niet maar ik kreeg wel ongevraagd het Oris Collection boek mee.
Een mooi van 144 pagina’s.
En iedereen zich maar afvragen waar die prijsstijgingen vandaan komen.
Hier inmiddels ook wat aardig leesplezier mogen ontvangen, zitten enkele zeer fraaie exemplaren tussen.
Wacht enkel nog op de Steinhart catalogus, maar mij is verzekerd dat mijn aanvraag direct is doorgezet naar Rolex, even geduld dus nog.
Leuk topic. Heb er onderhand een paar in de kast staan. Lokt wel een serieuze drang naar een nieuwe horloge uit.
Heeft iemand enig idee of je ook online een Rolex catalogus kan bestellen?
Ik heb van het weekend een poging gewaagd. Dus ben benieuwd… Had ook van het weekend die van IWC binnen gekregen, dat was een schitterend “boek” iig. De moeite waard!
Vacheron Constantin vraagt ook om een telefoonnummer, dat wordt mogelijk een ongemakkelijk telefoontje
Die van A. Lange & Söhne besteld, ben benieuwd! Bedankt voor de moeite
Zojuist binnen…A. Lange & Söhne catalogus.
Prachtig luxe boekwerk. Mooie plaatjes. En kijken daar blijft het bij…check de prijslijst. Ps een gold buckle a eur 3500…een platinum a eur 7000.
spoilers! nee grapje kijk er naar uit er zelf door heen te bladeren, en de prijslijst… tja die sla ik maar over dan