Gratis. Boekjes. Van horloges. Omdat het kan.

Bedankt voor alle moeite! Afgelopen zondag een aardig aantal boekjes aangevraagd en de Nomos gisteren ontvangen.
Kan niet wachten op de rest :ok_hand:t2:

Ik heb m dus nog niet binnen van VC. En dat is net de gene die ik graag wil. Wanneer hebbje m besteld?

2 likes

Ik had 'm binnen een weekje ongeveer in huis.

Hier ook nog niet :confused:

Nogmaals aangevraagd via een andere webbrowser. Misschien dat het door Chrome komt.

Mooi boek. Ik heb hem aangevraagd via mijn myoris account eind vorig jaar (oid) en toen ook gratis ontvangen.

1 like

Die heb ik pas ook nog gekregen.Mooi boek idd.
Heeft iemand interesse erin ? Doe er voor de rest toch niks meer mee.

2 likes

Ik heb de catalogus inmiddels ook ontvangen, ook met zo’n ‘stukje blik’ erbij. Grappig om te zien dat ze die stukjes afval hergebruiken voor de marketing. Bij mij overigens een andere uitsnede c.q. onderdelen.

Ik blijf NOMOS een mooi merk vinden! Hou wel van 't over het algemeen strakke eenvoudige ontwerp. :ok_hand:

3 likes

Idd een heel mooi merk, heb er over na zitten denken er 1 aan te schaffen. Ondanks dat het geld er is toch besloten voor een ander merk.

Je hebt een andere stuk blik als ik gekregen, welke bij mij nu als sleutelhanger fungeert. Iemand een idee welke onderdelen er passen in de snedes?

2 likes

Dat zou ik ook wel willen weten. Als sleutelhanger is ‘t me een tikje te scherp…

1 like

Ik zie dat ik een Oris Handbook heb ipv deze. 190 pagina’s, geschiedenis van Oris.

Nog steeds mag ie ( uiteraard gratis ) de deur uit.

1 like

Ho, boek is al weg…

Vandaag de boeken van Sinn en A.Lange & Söhne binnengekregen, mooi dat er bij beide ook nog informatie en geschiedenis instaat.
Bij A.Lange & Söhne staan er echt haarscherpe/prachtige plaatjes in.
Heerlijk voor de treurige herfstdagen

1 like

En de volgende is binnen…Glashütte. Mooie dikke catalogus…met mooie plaatjes…but of course my dear Watson.

5 likes

De boekjes stromen binnen. Mooi vaak. En leerzaam. Toptopic dit, zou er anders niet oo zijn gekomen. :+1:t2:

ook hier is de postbode geweest😀 vc is onderweg.

1 like

Nomos ook binnen.

1 like

Er is weer een pareltje binnen!

3 likes

Daar zit ik in spanning op te wachten :+1: