Gratis horloge! Weggeefactie

We hebben concurrentie op nieuw topic , het gratis weggeef topic

Nice job @Mckip

@Carpe_tempus : het heeft zeker potentie een heel leuk topic te worden!
jouw idee was gewoon goed bedacht , dus ik hoop dat je het t.z.t aanmaakt, y wil like the crap out of it

Een spuuglelijke klok…
Van zo’n iconisch lelijk design dat alleen forumleden hem van verre zullen herkennen en enthousiast zullen worden.
Als ā€œdoorsluisklokā€, ā€œdoorgeefsletjeā€, ā€œHFsletjeā€ of gewoon ā€œsnolā€ laten circuleren en op de meest markante, beruchte, inspirerende of exotische lokatie fotograferen voor het nageslacht (lees: je kinderen, kleinkinderen of gewoon nieuwe forumleden).
Wat een episch avontuur zou dat zijn.
Caseback laten graveren met: HF (vul een van bovenstaande naam opties in).

Ik voel een fijn topicje aankomen…
@Carpe_tempus Gerard, snel aanmaken, anders doe ik het!

1 like

hoezo lelijk

Misschien eerst ff de boel goed overdenken
en wat regeltjes verzinnen voordat het een puinhoop wordt

bijvoorbeeld hoe bepalen we wie hem te leen krijgt en in welke volgorde… en stel je hebt al een vaag reisje gemaakt, maar na een half jaar blijk je opeens toch de Annapurna te mogen beklimmen. . krijg je dan een herkansing etc,

3 likes

Lijkt me slim!

de eer gaat naar Carpe_tempus vanwege het goede idee , dus topic behoort op jouw naam te komen.
Ik ben benieuwd naar de regels! , en waar het topic ons allemaal heen brengt

Ik zit nog met een band in de aanbieding of nee ik wacht even op dialstatic

de spuuglelijke klok gaat dan naar carpe tempus, die gaat er van alles mee uithalen en wie weet word dit ooit nog een uniek HF sletje ( die klok bedoel ik he )

2 likes

Een zooitje zal 't toch wel worden…

2 likes

Maar een paar regels kunnen geen kwaad.
De meerderheid hier op het forum zijn tenslotte Nederlanders.

1 like

1 like

Nee hoor alles behalve horloges. Die horen wel degelijk in dit topic thuis!

Ik dacht aan de regel dat de ā€œtijdelijkeā€ eigenaar de verzendkosten op zich neemt, maar dan wel beslist wie de volgende eigenaar mag worden … dat wordt beslist a.d.h.v. plannen die de nieuwe eigenaar per PB kenbaar heeft gemaakt. ( zoiets ? )

@Carpe_tempus : gefeliciteerd! , met het spuuglelijke maar iconische horloge.

ik hoop dat dit een beroemd horloge wordt op het forum , dat vele epische reizen zal meemaken!.

Hou ons op de hoogte wanneer dit topic de lucht in gaat!

Goed!
Niks meer aan doen.
Voorwaarde voor ontvangst is een legendarische foto van de klok op een iconische plek?

1 like

top idee Evw

niks meer aan doen inderdaad :thumbsup:

Komt op als poepen…

iconische plek … maar niet persĆ© nodig, laten we het overlaten aan de creativiteit van de ontvanger,
alleen lijkt het me wel zaak van per PB afspreken anders weten we nu al 4 weken van te voren dat die klok straks op de Chinese muur ligt … wel leuk maar geen verrassingselement meer.