Gratis horloge! Weggeefactie

Als dank aan het forum , heb ik een horloge die weg mag naar iemand die er echt blij mee is.
Danish design Quartz uurwerk 5ATM titanium kast en band, sapphire glas is krasvrij
werking onbekend , is werkend weggelegd 6 jaar geleden
Geen ingewikkelde loting of zo , een leuke reactie met een goede onderbouwing is voldoende!
Ik ben benieuwd!

Hulde aan Forum!! :thumbsup:

17 likes

Ja euh… Leuk voor r bij ?

1 like

McKip heeft m.i. gewonnen !

4 likes

Leuk model, doet me denken aan een flieger met chrono’s. Wat ik een groot voordeel vind, is dat als ik snel op mijn horloge kijk, het datumvenster altijd schuin omhoog staat. Met deze op de 4 heb ik dat niet.

Ik hou me dus aanbevolen!

1 like

Mocht de vraag komen waarom ik een 2de horloge zoek , terwijl ik er nog 1 heb?
Er zijn herinneringen aan verbonden die ik graag vergeet (vrouwen soms :smirk:)
Dus beschouw ik dit horloge als niet draagbaar.

Ik wacht de reacties even af!

2 likes

Om duidelijk te zijn ben ik niet geinterresseerd, maar ik wilde zeggen dat het een heel mooie actie is ! :slight_smile: :thumbsup:

3 likes

Toch iets beter je best doen :stuck_out_tongue:

1 like

Ik hoop dat je betere ervaring hebt met vrouwen dan de qmusic dj waar ik vanmiddag over gelezen heb, haha!

1 like

Ik heb hier wel interesse in maar niet voor mezelf maar voor een collega ik weet dat die wel gek is van klokjes van danish design.krijgt binnen kort een vast contract en lijkt me wel een leuke verrassing voor hem. Leuke actie trouwens👍

4 likes

Heeft er al iemand gereageerd met de opmerking wel vaker blij te zijn met een goed gevormde DD? :slight_smile:

4 likes

"wat was er eerder, de kip of het ei ??"
geef hem aan McKip dan wordt ie blij …

zoiets ?

1 like

Ik heb onlangs een tag heuer band clips weg gegeven
en er komen er nog zonder kwis :slight_smile:
Ik stel mij graag tot uw dienst ( niet verkeerd opvatten ) en zou dit horloge graag ontvangen
Ik zal ze koesteren, ze liefkozen en ze zeker niet verkopen!! of het moest zijn voor een goed doel
dat mis ik wel, paar jaar geleden was er zo een topic voor kom op tegen kanker of iets dergelijks
je stuurde je half kreupele horloge naar hem ( naam ontschiet me ) en hij lapte ze op , verkocht en opbrengst naar het goede doel, ik herrinner me vaag dat het ook iets te maken had met iemand die de mont ventoux op ging fietsen ( 1 euro per meter )
Enfin top topic en moge de winnaar winnen ( dubbel spraak zeker )
gr roel uit Belgie

5 likes

:thumbsup:

Doe mij die maar…?

3 likes

Nee Marco kan ze zelf betalen :slight_smile:

1 like

Gratis?
Nou Hollanders kom maar op :grinning:
Ik pas!

Ik heb zelf ook al een horloge dus ik ding niet mee, maar desalniettemin vind ik het een mooi initiatief.

Die Marco is er in ieder geval als de Mckippen bij…

1 like

Hendrik hoe je manieren :upside_down: Hollanders zijn zeker niet gierig, lijkt maar zo, zie maar eens als er een inzamelings actie is wat die mensen geven
Uh ik kan het weten als uit geweken Hollander die nu in Belgie diep in een grot woont :slight_smile:

1 like

@mckip , humor werkt zeker! , goede reactie :joy:

@marcelv , vast contract en echte liefhebber , dat verdient een klokje

morgen maak ik de beslissing!