Gratis horloge! Weggeefactie

Humor mijn nieuwste troef om dit raspaardje naar mij toe te krijgen
here it is

3 likes

Beam me up scotty

@pverstraten : duidelijke onderbouwing ! ik heb hier zelf nooit bij stilgestaan

1 like

Helpt dit??

1 like

Fantastisch toch zo’n doorgeef horloge? Je krijgt 'm, draagt hem een tijdje en geeft hem weer aan iemand anders. Zo kunnen er veel mensen plezier aan beleven.

3 likes

Voor mij leuk om eens kennis te maken met een chronograaf. Na een maand paas ik hem door naar een ander hier op het forum :+1:t2:

3 likes

Leuk idee een forum wisselklok :thumbsup:

Mijn stem heb je :relaxed:

1 like

Ik dacht dat er ook een Actie Was voor kinderen die iets van autisme hadden ofzo? Die konden de regelmaat die een horloge geeft in hun dagelijkse bezigheden goed gebruiken.

Maar een forumslet Is ook geen verkeerd idee :smile:

Een forum slet … :joy:

dat vindt ik een goede! een doorgeef sletje dus.

Extra info bij het horloge , ik kan de 2 verwijderde schakels niet meer vinden , dus voor de smallere pols!
alhoewel schakels vast te vinden zijn denk ik , ik zal nog een poging doen er naar te zoeken

1 like

4 likes

Mogen we ook stemmen? Zo ja, dan stem ik op @zoeon :joy:

Dat is vriendelijk dialstatic ( straks maak ik het geld over :slight_smile: graptje , Nee gewoon tof van je om mij naar voren te schuiven

2 likes

stemmen mag zeker! , de persoon met de meeste stemmen , mag het sletje als eerste misbruiken :open_mouth:

zoeon maakt de beste kans tot nu toe! (ook al ben ik een katten mens…)

Daar kunnen we gelijk iets aan doen

1 like

ik geef voor de tweede plaats een leuke M&M erbij, word leuk zo, straks staan er 20 horloges te verdelen en krijgt ieder er één

er is een klein beetje aan geklungeld door de hersteller maar met het blote oog zie je er niks van

4 likes

3 likes

Dit is voor mij al een hele sterke kandidaat

Dit wordt erg leuk zo :smiley:

Ruikt naar een langdurig en levendig topic : De doorgeef sletjes!

@zoeon : wat een spuuglelijk horloge! : geweldig!

Leuke actie man! Succes met weggeven. Erg attent gebaar.

1 like

Ja is ook weer waar
ale voor de derde plaats deze dan

1 like