dat is al beter!
In mijn gedachte is zoeon de absolute winnaar! , wachten tot morgen is overbodig.
nr2 in mijn ogen mckip! ,
@zoeon : ophalen of verzenden? , geen kosten voor verzenden!
dat is al beter!
In mijn gedachte is zoeon de absolute winnaar! , wachten tot morgen is overbodig.
nr2 in mijn ogen mckip! ,
@zoeon : ophalen of verzenden? , geen kosten voor verzenden!
He He He cool
wat leuk
Nr 2 mag dan kiezen uit één van mijn horloges , nU nr 3 nog
wat denk jij? ik heb al klein idee
dialstatic ?
Ja die wint ook
als beide heren willen bepalen of zij één van mijn horloges willen en zo ja welke
Als je hem aan mij geeft verkoop ik em voor te veel geld en geef ik je de helft daarvan + een mickey mouse koektrommel.
Wat een aardige actie hoop dat ze goed terrecht komen! Zelf heb ik ze niet nodig maar er zijn genoeg gegadigden.
Gr Bram
@mckip : ik vindt dat zoeon het horloge als eerste mag doorgeven aan jouw!
echt te grappig die foto!
ik hoop dat er nog veel sletjes gaan volgen die het hele forum over gaan
winnaars PM mij even voor gegevens of overleg even onder elkaar welk uurwerk dat je wilt of helemaal niet, dan gaat het horloge terug in de strijd voor een nieuwe winnaar
Topaktie, ben benieuwd naar je nieuwe koe
mmmm Als ik google op forumslet en horloge is het beter dat mademoiselle niet aanwezig is
Ik heb van mening verandert : als het een forum slet horloge wordt, wil ik ook mee. Het zou leuk zijn dat door de horloge aan een ander lied van de forum te geven, dat het in “face to face” wordt gedaan, om een beetje kennis te maken. Maar dan moet men op de afstand oppassen (ik zit buiten NL).
mckip en zoeon , gefeliciteerd!
bedankt
nu nog de derde plaats dialstatic Pm me even
Ik denk dat je het horloge het best aan mij kunt geven.
Waarom?
Omdat dit de meeste mensen blij zal maken. Jij bent blij als gulle gever en ik flip hem meteen naar @Emilio voor €50. Emilio is zo blij als een kind met zo’n goedkoop horloge en ik ga met de winst aan de hoeren en aan de coke. Ik blij, een arm meisje uit de goot geholpen en zelfs de cocaboer in Colombia pikt zijn graantje mee.
Dus.
Ik wil het horloge niet hebben. Maar omdat jij zo goed bezig bent heb ik het volgende recept voor jou:
Verwarm de oven op 190 graden. Doe de slagroom in een kom en voeg de suiker en vanillesuiker toe. Klop met een garde (of kort met de mixer) doorelkaar. Kluts de eieren erbij en mix er ook door. Rasp de citroenen met een fijne rasp. Pers een citroen uit en voeg nog ongeveer 1,5 eetlepel sap toe aan het beslag.
Doe het bakmeel en de bakpoeder in een aparte kom. Roer het maanzaad er door. Spatel het natte mengsel door het droge mengsel. Doe dit niet te lang. Vul de muffinvormpjes met het beslag tot net onder de rand. Bak de muffins in ca 25 tot 30 mooi bruin. Als je merkt dat ze snel bruin worden zet je ze iets lager in de oven of minder je de temperatuur naar 180 graden.
Laat de muffins afkoelen. Roer ondertussen de poedersuiker los met een klein beetje citroensap of water tot een dik en wit mengsel. Besmeer of druip de galzuur vervolgens over de muffins heen.
Super tof idee. Het hf sletje
Geniaal! Je wilt snel naar een hoger trustlevel, je weet dat likes erbij helpen, een forumdiscussie ook en je voert het uit in Nederland. Dus … een gratis horloge!
Wie heeft nog weet van de Gouden Dashman? Als kind heb ik er straten achteraan gesleept en potdorie, mijn buurvrouw won, met enige hulp, het gouden tientje! Ze moest wel een lastige vraag goed hebben beantwoord. Die vraag was: uit hoeveel letters bestaat Dash? Eerst raadde ze mis (ze zei drie), maar wij, kinderhelden, wij brulden VIER, VIER, VIER! Dat trok haar er doorheen. Zo, een gratis gouden tientje!
@Batossai : klinkt heerlijk! , ik zal mijn vriendin is aan het werk zetten
Ik hoop dat er snel het nieuwe topic : het forum sletje , aangemaakt wordt , zodra er wat horloges circuleren.
De lol die ik nu heb is me meer waard dan een trustlevel , ik vermaak me prima als lid.
Iedereen bedankt voor de leuke reacties!
heeft dialstatic het horloge als 3de prijs geaccepteerd?