Onlangs heb ik op het verkoopforum een oproep gedaan voor een gratis horloge. ik werk namelijk op een behandelcentrum voor verstandelijk gehandicapte jongeren met gedragsstoornissen en voor één van mijn clienten zocht ik een stevig horloge.
Omdat hij ADHD heeft en nogal destructief (al dan niet bewust) is aangelegd sneuvelt er nog wel eens wat dus een voorraadje klokjes was wel nodig. Zo kan hij leren klokkijken en weet hij wanneer hij weer naar binnen moet komen, namelijk op tijd!
En ik heb er maar liefst zes gekregen van diverse forumleden!!!
Ik moet zeggen dat ik best wel geroerd was door de hoeveelheid vriendelijke reacties en door de leuke klokjes die ik kreeg.
Helaas hebben jongeren met een handicap het best wel moeilijk in deze onzekere tijden en is een horloge vaak iets wat er echt niet af kan maar nu heb ik er een heleboel.
Ik wil degenen bedanken die een horloge hebben geschonken, vaak horloges met een verhaal. Het is letterlijk hartverwarmend om te zien dat dit forum ook in staat is om gul te zijn voor een ander.
Nogmaals hartstikke bedankt en alle lof voor de vrijgevige forumleden.
Afgelopen weekend een aantal van de horloges verdeelt over de andere clienten. Een stoere handopwinder naar een jongen die (uiteraard) van auto’s houdt. Een oversized xl naar een dame die een beetje bling bling zeker kan waarderen. En een duidelijke swatch naar een cliente die wel behoefte heeft aan duidelijkheid!
Ik was blij om ze een pleziertje te doen, zeker omdat ze er echt verguld mee zijn.
Om één of andere reden hebben kinderen met een hechtingstoornis vaak (niet altijd maar wel opvallend vaak) een horlogetik. De tijd is vaak een hulpmiddel, qua structuur, status.
Enfin, ik besef me dat deze kinderen ook in staat zijn om dingen stuk te maken waar ze om geven en dat menig horloge op die manier niet jaren mee zal gaan. Toch ben ik blij dat ik mijn neurose kan overbrengen aan mijn clienten. De horloges hebben allemaal een goede bestemming gekregen en daarvoor nogmaals mijn dank.
Mochten er mensen zijn die horlogebandjes over hebben van bv Swatch dan hou ik me aanbevolen en andere horloges zijn nog steeds welkom want de clienten komen en gaan op deze behandelgroep.
Prettige dag en bedankt voor de vroege Sinterklaas kadootjes
Moge de klokjes in grote getale nog bij je binnenkomen.
Het is je en je clienten van harte gegund, als ik weer wat hebt, krijg je die ook, het is leuk om te geven namelijk, zeker met zon bestemming! Klasse initiatief en ik hoop van harte dat de zes klokjes een aanzet is tot nog veel meer.Het barst natuurlijk van de klokken die de geachte forumleden niet meer dragen en niet zo veel waard zijn, dus…
Enfin, ik besef me dat deze kinderen ook in staat
zijn om dingen stuk te maken waar ze om geven en
dat menig horloge op die manier niet jaren mee zal
gaan.
Zijn er hier geen mensen die G-shocks schenken? Die kunnen naar mijn eigen ervaring best tegen een aardig stootje. Als je het te bont maakt, mol je misschien het glas. Maar het uurwerkje blijft lopen of tikken…