Lol
What the hell is hier gaande ?
Lol
What the hell is hier gaande ?
Some Sale!
Mandje vol en gaanâŠ
Vaker gezien ja⊠helaas zijn ze de vuilniszakken waar ik ze in zou moeten doen nog niet waard.
Nee, ok. Het is allemaal drie keer niks, dat snap ik.
Maar wat is dit voor een business plan.
Lijkt me niet erg lucratief voor de verkoper.
We zullen spoedig de eersten wel voor een spotprijsje in het blauwe gedeelte zien staan.
Noem me maar sceptisch maar voor niks gaat de zon op. Je moet vast je CC, adresgegevens, telefoonnummer etc. invullen tijdens de checkout en het is nog maar de vraag of je ooit zoân prachtige watch krijgt.
Vast wel, zolang je de 300 euries verzendkosten ook maar aftikt
Inderdaad! Heb het ook gezien. Verzendkosten bij mij waren $19.95 terwijl je precies hetzelfde horloge ook voor $10 op de deurmat kan krijgen voor $10 via AliExpress.
Geen verzendkosten.
Shipping worldwide
bwa, ik probeerde te bestellen, leek me een leuk cadeautje voor een nichtje van me. Betalen via paypal lukt dus niet. Wel adresgegevens e.d. gegeven. Balen inderdaad. Maar mijn creditcardnummer krijgen ze dus niet.[quote=âMyrrhman, post:9, topic:134297â]
Geen verzendkosten.
[/quote]
Verzendkosten waren 20 dollar.
âWhat you see is what you payâ
Ik zie toch duidelijk gratis horloges en gratis verzending maar mag alsnog $19.95 aftikken
Zie die âgratisâ horloges wekelijks voorbij komen.
âIf itâs too good to be true; it usually is.â
ja, raar heâŠ
Ik zie toch duidelijk 9,95$ handling and shipping costs.
Ik zie ook dit met koeieletters boven aan de hoofdpagina
FREE WATCHES + SHIPPING
Talk about false advertising
Of had het dan heel correct âŠ
FREE WATCHES + FREE SHIPPING
moeten zijn
Voor die 19.99 koop je toch tegen de 30 âhorlogesâ bij Aliexpress? Gewoon even gratis verzenden aankruisen en sorteren op prijs:
edit: Ik weet niet of je verzendkosten kunt kombineren maar zo ja dan kun je lekker 74 âhorlogesâ kopen Ă âŹ0.27. Verzendkosten voor één horloge lukt wel voor $2.72 Ă $4 en met 74 horloges ben je vast niet heel veel duurder uit. Misschien kun je wel een deal maken. Kwantumkorting. Doe een voorstel van zeg 100 âhorlogesâ voor 19.99. Ja heb je nee kun je krijgen. Verzendkosten dus ook.
âThe handling and shipping costs varies based on your location, but itâs usually $9.95 per watchâ
Naar Nederland bedragen de verzendkosten dus kennelijk $19.95.