Gratis horloges ?

Lol

What the hell is hier gaande ? :joy:

2 likes

Some Sale! :joy:

Mandje vol en gaan

1 like

Vaker gezien ja
 helaas zijn ze de vuilniszakken waar ik ze in zou moeten doen nog niet waard.

2 likes

Nee, ok. Het is allemaal drie keer niks, dat snap ik.

Maar wat is dit voor een business plan.
Lijkt me niet erg lucratief voor de verkoper.

We zullen spoedig de eersten wel voor een spotprijsje in het blauwe gedeelte zien staan. :tumbler_glass:

4 likes

Noem me maar sceptisch maar voor niks gaat de zon op. Je moet vast je CC, adresgegevens, telefoonnummer etc. invullen tijdens de checkout en het is nog maar de vraag of je ooit zo’n prachtige watch krijgt.

1 like

Vast wel, zolang je de 300 euries verzendkosten ook maar aftikt :wink:

3 likes

Inderdaad! Heb het ook gezien. Verzendkosten bij mij waren $19.95 terwijl je precies hetzelfde horloge ook voor $10 op de deurmat kan krijgen voor $10 via AliExpress.

Geen verzendkosten.
Shipping worldwide

:joy:

1 like

bwa, ik probeerde te bestellen, leek me een leuk cadeautje voor een nichtje van me. Betalen via paypal lukt dus niet. Wel adresgegevens e.d. gegeven. Balen inderdaad. Maar mijn creditcardnummer krijgen ze dus niet.[quote=“Myrrhman, post:9, topic:134297”]
Geen verzendkosten.
[/quote]

Verzendkosten waren 20 dollar.

2 likes

“What you see is what you pay”

Ik zie toch duidelijk gratis horloges en gratis verzending :dizzy_face: maar mag alsnog $19.95 aftikken

1 like

Zie die “gratis” horloges wekelijks voorbij komen.
“If it’s too good to be true; it usually is.”

1 like

ja, raar he

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik zie toch duidelijk 9,95$ handling and shipping costs.

1 like

Ik zie ook dit met koeieletters boven aan de hoofdpagina

FREE WATCHES + SHIPPING

Talk about false advertising :joy:

Of had het dan heel correct 

FREE WATCHES + FREE SHIPPING

moeten zijn

Voor die 19.99 koop je toch tegen de 30 “horloges” bij Aliexpress? Gewoon even gratis verzenden aankruisen en sorteren op prijs:

edit: Ik weet niet of je verzendkosten kunt kombineren maar zo ja dan kun je lekker 74 “horloges” kopen Ă  €0.27. Verzendkosten voor één horloge lukt wel voor $2.72 Ă  $4 en met 74 horloges ben je vast niet heel veel duurder uit. Misschien kun je wel een deal maken. Kwantumkorting. Doe een voorstel van zeg 100 “horloges” voor 19.99. Ja heb je nee kun je krijgen. Verzendkosten dus ook.

1 like

“The handling and shipping costs varies based on your location, but it’s usually $9.95 per watch”

Naar Nederland bedragen de verzendkosten dus kennelijk $19.95.