Gratis naar Watch2008!

Beste mensen,

Via het andere forum werd ik getipt voor gratis kaarten van Watch2008 die je kon bestellen bij watchuseek.com.

Na een vlot en leuk mail contact met Ernie was hij ook bereid om iets te doen voor de Nederlandse fora. Ik wil dit graag met jullie delen!

Hier de link naar gratis kaarten:

http://www.dezinvanluxe.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=10740

Groet, Roel

Wist ik al even. Het is namelijk georganiseerd door Watchuseek.
De kaarten kostten 35 euro dacht ik. Heel leuk, maar helaas heb ik in die periode examens … :frowning: :frowning: :frowning:

geweldig Roel!! Scheelt weer in het budget voor die dag.

groet,
Arno.

Ik had al een kaartje besteld via WatchUSeek, voor zondag.

Gaan er nog meer forummers op zondag?

Groeten,

Martin

MartinB Schreef:

Ik had al een kaartje besteld via WatchUSeek, voor
zondag.

Gaan er nog meer forummers op zondag?

Groeten,

Martin

Jahaa zeker!!! Met DZvL gaan we ook weer een (spontane) meeting doen en er zullen zeker mensen mee de stad in gaan!!!

Lijkt mij cool om een super meeting te creeeren waarbij alle heren (en dames (tu) ) van de verschillende fora door elkaar rennen!

JA, kruisbestuiving!! :slight_smile:

Onder dezelfde voorwaarden als op DZVL gelden kunnen leden van Horlogeforum.nl ook gratis naar Watch2008!

Wil je vrijkaarten hebben (maximaal 2 per persoon), stuur dan even een e-mail aan de heer Ernie Romers: info[at]watchexperience.eu ([at] vervangen door @) met je Horlogeforum.nl gebruikersnaam, het aantal kaarten en je volledige adres. Je moet wel voor vandaag (31 oktober) als lid ingeschreven staan :smiley:

Als je op zondag aanwezig bent kun je met je entreebewijs deze Stowa Flieger winnen twv € 520,-! Gelimiteerd tot 100 stuks, de andere 99 waren binnen een uur uitverkocht!

Daar maak ik graag ruimte voor in ‘de doos’ :slight_smile:

Na het lezen van het topic over Fliegers e.d. lijkt het mij ook wel leuk om te gaan, vooral om te kijken bij Stowa, kan dan ook meteen eens een Antea bezichtigen als die er ook liggen.

Is dit de eerste keer of weet iemand al een btje wat er te doen is? Heb namelijk geen idee wat ik me er bij voor moet stellen (heb de website al gelezen).

in 51 minuten…

Groet,
Arno.

Als we nou foto’s uitwisselen dan herkennen we elkaar. Wie?

Ahum

Van Ernie mogen we op zondag stand 102 gebruiken als meetingpoint.

Ik heb van alle drie de beheerders van de NL fora toestemming om hun logo te gebruiken. Er zullen A4tjes ophangen bij de stand zodat we elkaar kunnen vinden en wellicht enkele nieuwe leden kunnen werven :wink: :slight_smile:

Ik had er graag heen gewild maar denk niet dat ik mijn witte herder mee naar binnen mag nemen. Alhoewel, misschien als ik haar een mooi dames uurwerk om haar pootje doe? Ik zal het denk ik moeten doen met jullie verslagen en ben dus vol verwachtin.

mvg, Frans

we hebben een speciaal afgesloten gedeelte voor de vriendinnen, partners en ook witte herders, dus…

hcptdg Schreef:

we hebben een speciaal afgesloten gedeelte voor de
vriendinnen, partners en ook witte herders,
dus…

Ik kan het haar niet aandoen, we wonen in Alkmaar dus dat wordt zeker 2uur in de Alto en terug nog eens 2uur, maar de volgende keer…

mvg, Frans

Op Watch 2008 kunt u op de zondag uw medeverslaafden van de verschillende fora treffen bij de speciaal daarvoor beschikbaar gestelde stand/tafel 102.

Namens onze voorzitter Krabong, zijn hulpje, hcptdg

jammer dat ik zaterdag ga…:)-D

Groet,
Arno

Wie van de mensen die gaan, gaat eigenlijk waar kijken?

Hier het lijstje waar ik eigenlijk vooral voor ga

Archimede:
na de vele fliegers hier gezien te hebben ben ik wel benieuwd wat dit merk zoal in huis heeft. Vooral dus ook ff de fliegers bekijken.

AWCo:
gewoon een leuke zaak met vriendelijke mensen. Ben benieuwd wat ze meehebben.

Blancier:
dat bedrijf waar je je eigen horloge kan maken toch? Lijkt me wel interessant om even te kijken.

Christiaan van der Klaauw:
deze man nog nooit in het echt ontmoet, wel 1 keer aan de telefoon gehad voor een horloge dat ik een paar jaar terug heb gehad. Ben benieuwd.

Cornelius en Cie:
die nieuwe NL’se horlogemakers toch…? Even kijken wat hun nieuwe product is.

Dornblüth:
machtig mooie horloge’s, ben wel benieuwd naar de makers van al dit moois.

Limes:
heb op internet weleens leuke modellen gezien van ze dus even kijken wat ze meebrengen.

Rainer Nienaber:
ik geloof, net als vd Klaauw, een lid van de AHCI met altijd wel aparte ontwerpen.

Steffen:
zo’n Belgische juwelier die een eigen merk op de makrt heeft gebracht als ik het wel heb. Eens zien wat dat zoal is voor apparaat.

STOWA:
de Antea vooral eens bekijken en de Airman.