“Gratis” Panerai bij aankoop van een ervaring…

Prachtig verhaal Marco. Dank voor het delen!

1 like

Wat een indrukwekkend verhaal en tevens uitstekend verwoord Marco!! Het is duidelijk dat je een ware liefhebber bent, en ik gun jou dan ook van harte deze PANERAI SUBMERSIBLE 1000M, inclusief de bijbehorende ervaring😎

Ik ben zeer benieuwd of je daadwerkelijk de beslissing zult nemen tot aanschaf😬

Houd ons alstublieft op de hoogte van de ontwikkelingen, want begin het nu zelf ook spannend te vinden😅

3 likes

Ja precies en krijgen de special forces dan ook zo’n tribuutje van Panerai? Anders gaat het echt de kant van prullaria op.

Mooi horloge, mooi verhaal en een nog mooiere prijs. Ik begrijp de romantiek, maar voor 90k doet deze jongen iets anders om een ervaring op te doen. Echter, deel gerust de ervaring. Ik ben heel benieuwd!

1 like

Lekker praktisch ook in het ‘veld’ ……… denk dat ze met ‘goedkopere’ tool watches de strijd in gaan denk je niet? :wink:

Haha, mooi verhaal en bijzonder horloge!:+1: En ja, zeker in de horlogewereld zijn ‘beleving’ en ‘ervaring’ heel belangrijk!:smiling_face:

1 like

Alleen vanwege de maat zou ik niet mee kunnen doen… 47mm :dizzy_face:

1 like

Mooi man. Als je hier een goed gevoel bij hebt, lekker doen. De een koop een boot, de ander een kostbaar schilderij, weer een ander doneert aan een goed doel, sportwagens, tweede-, derde huizen.

Geniet!

1 like

Ik vind het wel erg veel inspanning. Ik geef ze 90k als ze dat ding houden en ik gewoon op de bank kan blijven liggen.

3 likes

Laat je je maat toch thuis.

4 likes

Ja leuk, een horloge kopen en dragen is eigenlijk ook samen verhalen maken. En waarom dan niet wat georganiseerder… voor mij hoeft dit niet zo maar als een ander dit wel leuk vindt… why not.

Bedankt voor het uitgebreide verslag!

1 like

Florida. Gadver, bah. Florida is gewoon the United States of the United States.

Ik zou 90K betalen om niet naar Florida te gaan, al zijn de Mangrove bossen bij Key West wel mooi.

Koop dan gewoon een PAM naar keuze en ga naar Louisiana en New Orleans, als je dan per se naar Amerika wilt.

Die Italië trip is leuker en die horloges zijn ook veel mooier.

3 likes

Leuk hoor, maar wie geeft hier 90k aan? Doe mij dan maar die 911 :smiling_face_with_tear:

5 likes

Leuk verhaal. En mooi horloge.
Zou hem er wel bij willen hebben.
Maar die van mij is de mooiste vind ik.
Een echte robuuste duiker waar hij voor bedoeld is.
En niet een simpele 300 meter waterdicht.
Maar zijn prachtige aparte horloges dat wel.

1 like

Wat een heerlijk geschreven verhaal en leuke foto’s. Ik zou snel niet zo iets helemaal onderzoeken/ondergaan en daarom leuk om dit toch hier te lezen.

1 like

Geweldig verhaal!!

1 like

Geweldig stuk … pff , blijft een bak geld maar verder gewoon super :yum::+1::+1:

1 like

ik ga m’n spaarvarkentje met 20centjes open breken,
kijken of ik er genoeg heb :slightly_smiling_face:

1 like

Sorry voor mijn latere reactie mensen maar ik was, ter voorbereiding, op pad met de lokale scouting :joy:

Allereerst dank aan jullie allen, althans de meeste, voor de leuke reacties :pray: De reactie van @20veetee

…dekt de lading voor het aanmaken van dit topic. Deze missie is dan ook geslaagd :white_check_mark:

Ze hebben ook 44, 42, 40 en 38mm in de collectie zitten. Echt voor ieders wat wils :sunglasses:

Nee ik heb hem nog niet in het echt gezien. Maar ik heb wat ervaring met dit soort horloges. Zou voor mij geen must hoeven te zijn. Maar bij aanschaf is levering in juli 2026 naar ik begreep.

Nou dat wil ik niet perse zo stellen :rofl: De ene kan dat makkelijk betalen, de andere kan het betalen en de andere heeft het er voor over ja of nee. Allemaal heel persoonlijk.

Ja en nee. Maar meer nee dan ja… ik zie je denken :thinking: Het kan zo zijn dat dit JE droom horloge is… maar dat je fysiek niet in staat bent om deel te nemen. Dan zijn er andere opties die bekeken kunnen worden. Dat ze iets speciaal op poten zetten voor diegene of dat je misschien aan kunt sluiten bij een komende experience. Het is bespreekbaar, maar als er genoeg deelnemers zijn die meegaan met hetgeen bedacht is dan heb je pech.

Ik snap je wel enigszins… maar ik dit geval heb je toch meegedaan met de experience. Daar hoort het horloge bij. Er zijn er hier op HF ook een aantal met een presidents watch. Die zijn ook geen president geweest. Alhoewel sommige zich wel zo gedragen :joy: Ineens vraag ik me af of de opperste leider in China of Japan een GS draagt :joy:

A dirty mind is a joy forever :v:

Nee de mijne is echt mooi genoeg voor nu :sunglasses: Zojuist weer helemaal spik en span gemaakt :sparkles:

8 likes

90k? Dan ben je dom als je het niet doet. :smile:

Buiten het feit om dat het belachelijk veel geld is, ik vind het idee wel erg tof. Je hebt de liefhebbers te pakken die er direct herinneringen mee gaan maken. :sunglasses:

1 like