In dit topic wil ik graag GRATIS volledige veilinghuis boeken met jullie delen in PDF bestand, zodat deze toegankelijk zijn voor iedereen die affiniteit heeft met horloges. Er staan prachtige foto’s in, met de bijbehorende info. Ik trap af met het Philips veilingshuis en ik zal dit topic blijven updaten met nieuwe uitgaves en met andere veilinghuis boeken.
Je bent er wel even mee zoet, want elk boek kent een paar honder pagina’s
Ik trap af met drie Philips veilingshuis boeken, veel leesplezier!!
HOU DIT TOPIC IN DE GATEN, want er komen nog VEEL meer complete PDF veilinghuis boeken.
Daar zit verduiveld fraai spul tussen zeg. Even snel de estimates op chrono24 vergeleken en die gaan ze wel overschrijden lijkt me, meer een publiekstrekkertje deze prijzen.
Edit: Ik zie nu pas dat het veilingen in 2015/2016 waren.
Heb nog even doorgescrolled. Sodeknetter wat een fraai bosje horloges hadden ze daar bij elkaar! Als ik er daar 60 van mocht uitzoeken zou ik niet klagen over te veel keus
Er komen nog up-to-date boeken aan van Philips en tevens ook andere veilingshuizen.
Ik denk als je alle boeken heb doorgespit, je alle mooie juweeltjes op deze wereld wel heb gezien:D
Stel dat er een besmettelijk virus wordt ontwikkeld wat een afkeer van vintage horloges met zich meebrengt. En antilichamen voor mezelf natuurlijk. Al dat spul zo bij de kringloop
Ik zou wel arm worden van de horlogebanden en opbergkisten. Oh en onderhoudskosten.
Speciale HEUER uitgave met prachtige foto’s en alle info rondom dit legendarische horlogehuis
Ben zelf een echte Heuer fan, hopelijk wordt het gewaardeerd