Gratis Poljot horlogebandje tombola

Ik heb nog een gloednieuw Poljot horlogebandje met Poljot gesp liggen. Breedte 20mm, padded, kleur rood/bruin met hagedisachtig (?) patroon. Ik heb geen horloge waar het op past, qua kleur dan. Degene die het beste verhaal heeft waarom dit bandje het beste op zijn Poljot past, krijgt het toegestuurd. Er mogen meer mensen “jureren”. De enige wederdienst die ik vraag aan de winnaar is een mooie foto van diens Poljot met het nieuwe bandje.

hee leuk dit ik heb alleen nog geen poljot ,heb wel een breitling,wel een nep breitling,maar hij is wel kostbaar want hij is van mijn opa geweest, maar goed ben benieuwd wie hem krijgt !

Ik heb (nog) geen poljot maar sinds 2 maanden wel een horloge waar het bandje mooi bij zou staan, nl. een Breitling Chrono Avenger. Bij de bestelling daarvan heb ik een offerte gevraagd voor een origineel crocobandje van Breilting. Kosten 340 euro. Dat vind ik echt te veel. Voor dat geld heb je een mooie grote Poljot, bijv. een Flugkapitän, een Aviator of een Kirova Flieger Chrono, waar dit bandje ook mooi bij zou staan. Binnenkort ga ik bij Julian Kampman een Poljot bestellen. Ipv een leren bandje kan ik dan een stalen band bestellen, en dit bandje zowel voor de Breilting als de Poljot gebruiken.

groet,
Peebee

Ik denk dat dit bandje het best op deze poljot van mijn staat.

Rood komt mooi terug in de wijzerplaat, schijnt dat die Gromov aan wie dit bandje was opgedragen vroeger ook al een hagedis bandje wilde op zijn poljot, maar hij moest het maar doen met een flieger bandje.

Na zijn dood komt zijn wens dan misschien toch in vervulling :wink:

Hallo Michel C,

Nou ik ga eens een mooie poging wagen. Enkele weken terug had ik eindelijk genoeg gespaard om mijn droom klokkie te kopen, een Breitling Montbrilliant Datora met witte wijzerplaat een gepolijste band. Tot die tijd was mijn meest geliefde horloge die ik wel in mijn bezit had (en heb :)) een Pojot Blue Angels…met je raad het al…witte wijzerplaat en gepolijste band.

Echter toen Jürgen mij erop wees dat zo’n Breitling Datora erg chique is met een mooie leren band, had ik zoiets van ja, hij heeft helemaal gelijk…even naar de winkel voor een bijpassende band…oeps eerst weer even sparen, best prijzig zo’n Breitling band. Vandaar dat dit een mooi moment is om mijn Blue Angels eerst om te bouwen tot chique variant…met behulp van jouw band dus.

Op onderstaande foto kan je alvast zelf kijken of die band niet zou misstaan:

Michel C Schreef:

Er mogen meer mensen “jureren”.

In dat geval, Michel, neig ik er naar om de band te gunnen aan Mark J. Een liefhebber die zo gek is van een bepaald type horloge dat hij eerst een ‘instapper’ koopt om alvast het genot te ervaren van zijn grote broer de Breitling. Dan stug doorspaart, zich niet laat afleiden en trots kan melden dat zijn droom in vervulling gaat.

Ik ben er van overtuigd dat de leren band voor de Breitling er ook wel gaat komen ;).

Maar Michel, de eer is aan jou.

Gerwin

In dat geval wil ik ook even reageren met onderstaande foto’s:

Same story here! :wink:
De Blue Angel was er eerder dan de Navitimer: toch draag ik de Poljot nog regelmatig (bij wat risicovollere activiteiten, zeg maar…)

@Mark J: het horlogebandje zij je gegund, hoor! Zowel voor de Poljot als ook voor de Breitling. Voor de Breitling zou ik een leren band met vouwclip aanraden: draagt super! Zelf wil ik nog een keer een stalen Navitimerband erbij hebben.

Nou durf ik natuurlijk geen oordeel meer te geven :).

Gerwin

Je moest eens weten hoe jaloers ik was KlaasJan, dat jij alwel je Navitimer had :wink: Ik moet ook bekennen dat ik de zwarte Navitimer met idem lederen band ook steeds mooier en mooier ga vinden. Wie weet komt er zo eentje ook ooit nog wel eens.

Tot die tijd doe ik het met de foto’s die je zo nu en dan post

Ik gun Mark J de band om dat ik verleid word door de 2 witte wijzerplaten met gepolijste banden. Ik denk alleen wel dat de gepolijste toch beter zullen staan op de Datora en de Blue Angels, maar als Mark een chique variant wil gun ik hem dat.
Mark, je moet wel erg van die look houden om 2 bijna dezelfde horloges aan te schaffen :wink:

Coen

Morgen (donderdag) om 12.00 uur is de sluitingstermijn. Dan kan ik in de lunchpauze even nadenken en om 13.00 uur de winnaar bekend maken. Als die dan mij zijn adres mailt via een pb’tje dan is het bandje voor het weekend in huis. Nog even suc6 dus!

Mooi initiatief! Het is dat ik net een mooi nieuw bandje (Bund) voor m’n Strela heb gekocht anders had ik ook meegedaan.

Ach dan heeft iemand er nog iets aan. En wie weet, als iemand nog eens een Rolex over heeft :smiley:

Storm je hebt zoiezo een goede reden. Ik denk dat je net zo lang aan de pc moet blijven zitten tot je een bandje hebt anders valt ie.

Hoi Storm, is dit een Strela?

ik zit er ook nog steeds… krijg alleen wel een beetje honger, dus ik hoop dat Michel wel snel met het finale oordeel komt :wink:

nee, het is een certina bristol 230 automatic uit '66 van mijn vader. Helaas nodig aan een oplapbeurt a-la-freddy toe… :frowning:

Het is mijn Witte Ruslan die aan een nieuw bandje toe is, maar ik had zo gauw niet de tools om deze eraf te halen voor de ‘fotograp’. Overigens wel een prachtig horloge, die Ruslan, ‘de’ reden waarom ik enthousiast ben geworden over horloges en mechanische horloges in het bijzonder. Nu een jaar of vier in mijn bezit en na dagelijks dragen geen krassen! (echt waar!).

Mooi verhaal Storm, soms zegt een foto dus ook genoeg.