Gratis Tudor Pelagos weigeren?!

Mijn zoon ziet het nut van een horloge niet, je kunt op de telefoon toch ook zien hoe laat het is😟

In t geval van zoon naar vader is dat min of meer geoorloofd…

Ik wil wel “even” jou zoon zijn hoor :+1:t2: :joy:

1 like

Soms zijn mensen er gewoon niet mee bezig natuurlijk. 9 van de 10 keer dat ik een horloge aan mijn vriendin laat zien krijg ik de reactie ‘Ja. Een horloge.’.

1 like

Ik heb de afgelopen periode veel horloges verkocht aan jonge gasten, dus zeker wel jeugd die interesse hebben in (vintage) horloges :slight_smile:

Mijn zoon weigerde mijn FOSH. Ook gratis wilde hij hem niet.

4 likes

Onterven.

Haha ik ken een soort gelijk verhaal…
Mijn werkgever had een klant met een audi R8 was toen net uit en we mochten hem 2 dagen testen… zijn zoon van toen 17 werd er niet warm of koud van… en we hadden echt verwacht dat iedere jongen hier van zou dromen…

Zo zie je maar weer smaken verschillen hel erg… al moet ik zeggen dat mijn dochters regelmatig in mijn horlogedoos zitten te rommelen :sweat_smile:

nieuwe gen, en slim

waarom 2,5k voor een horloge terwijl je alles op je telefoon kan zien/doen.

maargoed, ik zit met mijn 36 jaar dat ik beide wilt.

en de nieuwste tech, en een mooi horloge :smiley:

Nou, nee denk ik haha. Ik ben 19… Mocht je hem ooit nog eens gratis weg willen geven; stuur maar een pb! :wink: :laughing:
Nee even zonder grappen; in mijn omgeving ken ik best wel wat mensen die horloges leuk vinden. Op het forum ook zat jongeren heb ik het gevoel.

2 likes

Niks nieuwe generatie en je hebt ook niet gefaald (ten minste niet op dit vlak :joy:). Ik zou er trots op zijn dat ie onwetend is op dit vlak, het zou eigenlijk absurd zijn wanneer hij wel hierop zou aanslaan! Komt vanzelf en wellicht nooit, ook prima.

Over twintig jaar spaart hij vintage smartwatches en vintage Nintendo’s. Dan blijkt dat de appel toch naast de boom gevallen is, maar net ff anders.

🥱 en jij zit hier op het forum omdat?

Je had hem moeten opvoeden met dit voorleesboekje :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Wil best tijdelijk je surrogaat zoon zijn hoor!

Ik zwak ben en graag centjes uit geef aan gadgets voor om de pols

1 like

Mijn zoon snapt de hobby ook niet en heeft er niet veel mee. Als ik er straks niet meer ben, dan is waarschijnlijk alles snel verkocht.

Hij heeft groot gelijk.

En @Jurk is op motortocht…
Mooi topic. Als mijn vader mij zoiets aanbood had ik niet eens naar waarde gevraagd maar het per definitie met trots gedragen :man_shrugging:t3:.

Vreemd, ik moet iedere dag tegen m’n kinderen zeggen dat ze met die tengels van mijn horloges af moeten blijven. Die Tudor zou ik bij die koters achter slot en grendel moeten leggen om hem niet in 1 uur zwaar te devalueren.

Zonder gein, zo gaat het toch met kinderen? De auto van m’n vader interesseerde me vroeger werkelijk niets. Totdat ik toevallig (of misschien ook wel niet) ineens een vergelijkbare kocht (zelfs de geur was identiek). Ineens waardeerde ik het met terugwerkende kracht.

Met horloges net zo. Tot niet zo heel lang geleden begreep ik niets van een vriend met een paar Rolexen die zonder bewegen stilvielen en nooit precies op tijd zouden lopen. Nu haal ik m’n schouders op voor de exacte tijd (binnen een zekere marge) en koop ik misschien wel nooit meer een (nieuwe) quartz. Wijsheid komt met de jaren, evenals melancholie.

Koesteren!

Hier zegt ze, “oh, ik denk dat die bij mij ook wel past” om vervolgens 10 vergelijkbare modellen te zoeken op internet die ze ook wel geschikt vindt voor haarzelf :smile:

1 like