Gratis Tudor Pelagos weigeren?!

Heb deze week een nieuwe LHD Pelagos gekocht, binnen mijn gezin is er erg weinig interesse in de horloges, een voorbeeld;
Zoon, uithuizig wonende student, 23 jaar en bijna Msc

Ik enthousiast “Hé jongen, ik heb een nieuw horloge, een Tudor. Wil je hem zien, wil je hem om?”
'Mwhaoh, nee hoeft niet…
"Wil je hem hebben? Nee, die met andere die je me hebt gegeven heb ik ook nooit om!"
Of is -ie duur, dan kan ik hem op MP zetten…

Dat is de nieuwe generatie, of heb ik gefaald als opvoeder?

Mvg, kekw

34 likes

Ik was ook iemand die nooit een horloge droeg vroeger. Zou er niet teveel over nadenken.

2 likes

Het feit dat je 'm een Tudor Pelagos aanbiedt voor noppes maakt me wel aan het twijfelen :smile:

28 likes

Dit is gewoon de generatiekloof. Misschien zelfs een generatiegrandcanyon. Gewoon doorgaan met dingen die je zelf mooi vindt.

1 like

Ja :joy::joy:

Als je zegt dat hij hem kan ruilen voor de nieuwe playstation 5 heb je zijn opmerkzaamheid.

5 likes

Je hebt hem in ieder geval (voorlopig dan) nog niet weten warm te maken voor het horloge gebeuren :joy:

Hij is in ieder geval eerlijk.

7 likes

Ik wist het antwoord wel, anders had ik dit nooit gedurfd :scream:

1 like

Hier gaat wel iets mis met de basis kennis. :joy:

2 likes

Ja dan kan je natuurlijk het marktplaats antwoord verwachten :rofl::joy:

Lijkt me niets mis met de opvoeding. Gewoon een goede vader zoon relatie.

:scream:

Ik wil hem wel hebben hoor! :smile:

Je bent geslaagd als opvoeder.
Hij pakt iets niet aan wat hij niet mooi vind en is daar eerlijk over.
Hij gunt het blij zijn aan een ander, goed zo.

Dit doe ik alsof ik het niet gehoord heb.

4 likes

Probeer het straks nog s met je kleinzoon.:sunglasses:

In mijn geval liep dat goed af.:rofl:

1 like

Lijkt mij dat je zoon de verstandige is in het gezin :wink:.
Een horloge is immers slechts een gadget, sieraad en gebruiksvoorwerp. 99 van de 100 x ook nog eens overpriced.
Job well done dus👍

Opvoeding is belangrijk, zeker. Maar een jonge kerel van 23 met net haar op z’n piem, heeft zijn karakter ook al jaren zelf gevormd.

Ik vind het eerlijk dat hij aangeeft iets wat hij niet gebruikt, ook niet aan te willen nemen.

1 like

Heel herkenbaar hoor.

Waar wij warm voor lopen en helemaal enthousiast van kunnen worden is voor de gemiddelde persoon;

Méh…

Dus niks van aantrekken en niet twijfelen aan jezelf. Het ligt toch echt aan al die andere mensen. :smile:

1 like

Hier zou ik nog enigszins begrip voor kunnen hebben.

Dit vind ik wel een discutabele opmerking wanneer je een cadeau krijgt.

Mag ook niet klagen, ben echt wel trots op mijn zoon(tje) maar vond het wel een vermakelijke discussie die ik met jullie wilde delen :slight_smile:

Het feit dat hij niet klakkeloos ‘Ja’ zegt wanneer je hem een horloge aanbiedt, omdat hij het andere horloge niet draagt, lijkt me juist een signaal dat er iets goed gegaan is met de opvoeding.
Gewoon lekker zelf dragen en als de interesse later wel komt zal hij er des te meer blij mee zijn.