Gratis verkrijgbaar; een Casio AE1200WH.

Prachtig initiatief! Maar eh…

Dit (type) horloge is nu al twee keer gratis weggegeven, door @Batossai en door @ThaPapper.

Weten zij iets wat wij niet weten? Is er iets met dat horloge? Brengt het ongeluk? Krijg je er uitslag van? Is het behekst? Hm…

5 likes

Nee is topper. Heb m ook. Prima voor sporten/klussen ed

1 like

Ik zou er toch maar mee uitkijken Bor. Voor je het weet word je gegrepen door de Vloek van de Casio :japanese_ogre:. Zeg dan niet dat ik je niet heb gewaarschuwd.

2 likes

Of je knutselt erop los!

Nagellakremover van je vrouw, vriendin of hete buurvrouw, tekst op zilver weg, tekst binnenin weg, bandje op maat snijden, klaar!

11 likes

Leuk initiatief & tof horloge!

Ik zal hem gezien de inschrijfdatum zelf aan moeten schaffen, maar ik wens de nieuwe eigenaar er veel plezier mee.

Als we eerlijk zijn hebben de meesten hier (waarschijnlijk) toch al genoeg horloges :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Echt mooi geworden Dao! :smiley: Je hebt die band ook keurig laten aansluiten. :slight_smile:

Hoe heb je je ervan vergewist dat je niet ook de coating mee zou verwijderen bij het verwijderen van de letters? Volgens mij is dat bij een ander forumlid een keer misgegaan, die had op de plek van de letters een lichte vlek van het onderliggende materiaal gekregen. :sweat_smile: Was volgens mij exact hetzelfde type. :thinking:

4 likes

Hahaha prachtig verhaal! :rofl: Maar zeker oprechte interesse. Hulde! Wat een actie :+1:

Lid sinds 21-12-2018 :crossed_fingers:

1 like

En nog steeds heel erg blij mee :+1::+1:. Hij doet het perfect op stage :raised_hands:. Zo perfect dat ik het andere horloge wat ik mee heb verkocht heb aan een collega :joy:.

Veel geluk iedereen die mee doet! (ik doe niet mee hoor :joy:)

2 likes

Owh jee, voorzichtigheid is geboden, anders…

image

3 likes

Jammer dat hij niet bevalt, maar wel een herkenbaar verhaal over er verder geen gevoel bij hebben, dat was bij ook de reden dat hij eigenlijk gelijk in la was verdwenen.

Ik zal in ieder geval niet mee doen met de loting, maar hopelijk wint iemand hem die hem dan ook echt gaat gebruiken!

1 like

Leuk verhaal en leuke actie
Lid sinds december 2017

1 like

Klopt! Risico van het vak :joy:
Heel voorzichtig poetsen, geen druk zetten, met mate vloeistof gebruiken, zonder acetone :+1:t2: Daarna als het iets doffer is dan de rest, beetje poetsen met tandpasta!

4 likes

Ik ben sinds gisteren, 1 maart 2019, lid van HF. En ik ben zeer geïnteresseerd in deze leuke Casio.

6 likes

… en bedankt, nu ben ik niet meer het nieuwste lid in dit topic :wink:

2 likes

Mooie actie, leuke OP! :ok_hand:

Oeps! Maandag 4 maart 17:59 vliegen de 502’s ons weer om de oren omdat iedereen nog even snel een nieuw tweede of derde… account aanmaakt en hier een reactie plaatst! :sunglasses:

2 likes

Eh, dus jullie spreken over scientology. de law of attraction en een paar 0,01% gasten zonder je te vertellen dat geluk, net als alles, relatief is?

Als je je meet aan een stel krotenkokers die een statistisch volledig onwaarschijnlijke en dus onhaalbare mate van succes lijken te hebben behaald, ja, dan vind je jezelf al gauw ongelukkig.

De ervaring en mijn moeder hebben mij geleerd dat je beter je zegeningen zou kunnen tellen.

Toch eens een puntje wat ik met m’n psycholoog aan zou stippen.

4 likes

:point_up:Listen to this man! :+1:

1 like

ik dacht dat het cynisme er in mijn verhaal vanaf droop maar kennelijk niet. Je m’excuse…
Ik had dit verhaaltje bedacht om TS te beïnvloeden in zijn keuze. Zielig doen zodat je een Casio krijgt zeg maar…

Zal het niet meer doen. Ik hoor wel vaker dat mijn opmerkingen de lijn van fictie en realiteit naast elkaar leggen. Dan wordt iemand onduidelijk.

Sorry. Ok. Sorry

3 likes

7 uur geleden en ben nog de eerste :+1:
Leuke beater voor erbij, ik wil hem :slight_smile:

Cleese is leuk, Basil was ook een geweldig personage


En deze openbaring van Cleese blijft ook geweldig: Basil Fawlty?
:joy:
2 likes