Graveren door fabrikant

ik overweeg een horloge aan te schaffen en de geboortedata van mijn dochters te laten graveren. Hier zijn topics over welke ik gelezen heb. Ik ben echter benieuwd bij welke fabrikanten je de gravering vanaf de fabriek kunt laten uitvoeren. Ik weet dat Laco deze mogelijkheid via de website biedt. Zijn er meer merken die dit doen?

Alvast dank!

Kun je niet beter een horloge kopen wat je mooi vindt en daar de caseback van laten graveren door een juwelier naar keuze?

Dan heb je wat meer keuze mogelijkheden.

1 like

NOMOS doet het ook op de caseback voor 49 euro. Bij stowa kan je de rotor laten graveren voor een kleine meerprijs. Heb ook wel eens wat gelezen over dat je een JLC Reverso kan bestellen met gravering erin. Dat is wel gelijk een iets andere prijsklasse :sweat_smile:

1 like

Is zeker een optie. Nadeel is wel dat ik er twee namen en twee data op wil hebben. Dat is best wel wat tekst en de caseback moet die ruimte wel bieden. Bij Laco laten ze bijvoorbeeld andere tekst weg voor jouw persoonlijke gravering. Vandaar dat ik in eerste instantie naar de opties bij fabrikanten kijk.

2 likes

Nomos wist ik niet. Net even bekeken en die bieden een mooie optie met 4 regels. Ideaal voor mijn wensen!
Stowa ga ik ook bekijken, JLC laat ik maar even zitten want daar zal de vrouw niet mee akkoord zijn :wink:

1 like

Haha ja die JLC optie vond ik ook erg leuk voor de geboortedatum van mijn dochter, maar inderdaad net even buiten budget :wink:

1 like

Ik heb dit laten doen. Graveerder heeft eerst de markeringen weg gepolijst en vervolgens gegraveerd.
PM maar als je details wilt

5 likes

Gaan jullie 20/8 samen naar de bouwmarkt? :upside_down_face:

1 like

Christopher Ward
Ball watches

1 like

:upside_down_face::upside_down_face:

Slim gedaan en het ziet er fraai uit.

1 like

Iemand wellicht nog een suggestie voordat ik de knoop doorhak?