Ooit heb ik een artikel gelezen waarin stond dat (volgens mij) Jaeger lecoultre persoonlijke graferingen uitvoerde voor mensen met een familiebedrijf dat al in de 5de generatie zit. Dit kan ik nu nergens meer vinden. Weet iemand toevallig of dit überhaupt waar is? Misschien was het wel een ander Zwitsers horlogemerk en dat ik het door elkaar haal.
Ja het graveren an sich had in ook al gevonden. Maar die speciale regeling die ze dus zouden hebben met langlopende familiebedrijfen kan ik dus niet vinden.
Dat wel, het is natuurlijk iets dat steeds minder voorkomt. Bedrijven die zolang in 1 familie blijven. Dus als dit beloont wordt op een manier als dit, kan ik wel begrijpen
Jaeger LeCoultre heeft absoluut de mooiste af fabriek gravering service van alle merken, maar ik geloof niet dat ze een aparte regeling hebben om dit heel specifiek voor 5e generatie familie bedrijven gratis te doen. Maar als je het lief vraagt aan je AD en een goede klant bent dan verrekenen ze het misschien als korting.
Maar, werkt JLC nu samen met een familiebedrijf dat inmiddels al vijf generaties graveert
òf zeg je nu dat JLC gratis horloges graveert als een tenminste vijf generaties oud familiebedrijf zich meldt?
Hoe ik het dus gelezen had, is dat je een reverso kan bestellen die Jaeger dan kosteloos grafeert met het logo van het familiebedrijf dat minimaal in de 5de generatie zit.