Green & grey turtle

Hoort natuurlijk eigenlijk gewoon in het wat dragen we vandaag-topic, maar ik vond hem zo leuk en dat 'ie wel een eigen topic verdient. Gisterenavond weer thuisgekomen na een maand Australië, alwaar ik onder andere deze turtle ben tegengekomen op het Great Barrier Reef die zijn SRPA19-broer herkende en even gedag kwam zeggen.

37 likes

Een maand Australië, afzien!
Leuke foto!!

1 like

Prachtige ervaring he? Wat een machtig mooie beesten! Topfoto!

gr, HJR

1 like

Ja, fantastisch! We wilden er echt nog veel langer blijven. Maar ja, er moet nu eenmaal ook af en toe gewerkt worden tussen de vakanties door… :smile:

1 like

gaaf!

1 like

Super!

1 like

Om zo in te lijsten!

1 like

Leuke foto! Welkom terug in de kou :slight_smile:

1 like

Hele vette foto! Zo zie je ze zelden : In hun natuurlijke habitat :sunglasses:

1 like

Tof!

1 like

Verrassende foto! Ontzettend leuk en hartelijk dank voor het delen!

1 like

gezien mij aversie voor zwemmen en verre oorden, ondanks mijn voorliefde voor duikers en GMT’s, is dit het meest dichtbij dat ik zal komen bij een dergelijke :turtle:, waarvoor dank

1 like

Mooie foto!

Met een onderwatercamera gemaakt of met een onderwaterhuis?
Duiken/snorkelen?

1 like

Hoe dat zo? Het is toch allemaal best een beschaafde bedoening daar. Behalve dat ze daar aan de verkeerde kant (zij vinden zelf van niet) van de weg rijden (en dat het er zomer is, maar dat lijkt me wel een te nemen horde…) merk je daar weinig van dat het een ‘ver oord’ is hoor. :wink:

Duiken met een GoPro om de pols. Ooit wil ik nog wel een keer een mooie camera plus onderwaterhuis hebben, maar ja, die horloges komen ook niet gratis… :sunglasses:

1 like

Een van de weinige duikers die ook echt als duiker gebruikt wordt. Klasse! :grin:

1 like

meer dat ik niet zo’n zin heb een end te vliegen of de behoefte heb om de halve wereld te zien, los van het beschavingsniveau.

2 likes

Dat is eigenlijk ook nergens voor nodig, met een duikcomputer om mijn andere pols. Maar die wristshots zijn gewoon leuk. Omdat het kan. :thumbsup: