Opnieuw te koop aangeboden, gezien onterecht vlaggen.
Mijn fantastisch Grey Dawn mod. Ik had al een tijdje de SRPD01K1 limited wijzerplaat thuis liggen met het doel om deze mod te maken, maar nu ik hem heb merk ik dat andere horloges meer draagtijd krijgen.
De reden dat ik deze specifiek zo gebouwd heb is dat de turtle waarin deze plaat zat te plomp is naar mijn mening. Dat is de mooie MM300 ook, maar met de kast van Watch and Style heb je de mooie lijnen van de MM300 in een kleinere 42mm maat. Het horloge wordt esthetisch afgemaakt met SKX/Turtle wijzers als knipoog naar het originele design met de seconde wijzer die lijkt op de MM300 secondewijzer. Als kers op de taart een saffieren insert met bakken lume. Fun fact: je kunt hem nooit meer nabouwen, ik had de laatste plaat uit de voorraad van Seiko
Build spec:
- OEM Seiko SRPD01K1 Grey Dawn dial
- OEM Seiko SKX007J1 uren en minuten wijzers
- Aftermarket oranje/zwarte MM300 seconden wijzer
- Watch and Style Marine Master SKX conversion kit
- Watch and Style solid oyster band
- Watch and Style Grey Dawn chapter ring (de originele is te groot)
- Watch and Style SKX spec saffier met clear AR
- Watch and Style lumed sapphire bezel insert
- Watch and Style coin edge bezel
- Watch and Style “S” kroon
- NH36a met hacking en handwinding
Merk en model: Marine Master Grey Dawn mod
Diameter: 42mm
Leeftijd: 1 maand
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): verschilt per onderdeel
Factuur en/of certificaat: -
Originele doos en/of eventuele accessoires: -
Verzendkosten of afgehaald: mag allebei, verzending + risico kosten koper
Conditie (krassen, werking etc): nieuw, twee kleine krasjes op de band
Soort uurwerk en kaliber: NH36a
Vraagprijs: 425 euro of een net bod. Voor dit bedrag ga je geen tweede kunnen maken
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.