Dank voor het kijken! Ja, ik kom al gauw rond de €800,- uit of nog iets meer als ik er een wil die beschikbaar is. Uhrstinkt heeft ze op voorraad, zit ik op 828,- zou ook kunnen hoor, maar toen ik die 39mm kocht in november was die 695,- en die 41mm 725,- voor iets waar je zo lang plezier van hebt is die 103 Euro ook niet onoverkomelijk, maar omdat ik graag speur en 103 meer betalen na een paar maanden toch wat wrang voelt, toch dit topic gestart. Vind het ook best leuk nu de reacties en adviezen door te lopen moet ik zeggen
Dank voor je respons! Ik kan die lijst ook niet vinden. Maar lees inderdaad al scrollend vaker over die mogelijke kortingen bij AD’s. Nooit bij stil gestaan dat dit bespreekbaar is. Kom je toch anders zo’n zaak binnen!
Dank!!
Thanks!!
Zoiets dus ja, dank voor het meedenken
Wanneer je hem elke dag draagt, heb je geen last dat je horloge stil komt te staan. Of ga je hem afwisselen met andere horloges?
Is een gebruikt exemplaar überhaupt een optie voor je? Dat is bij uitstek een geschikte optie om je aankoopprijs wat vriendelijker te houden.
Ja, vond de aquaracer echter ook mooi, maar had besloten qua budget me bij de Hydroconquest te houden en hier tevreden mee te zijn. Maar wie weet als ik straks door het blauwe gedeelte ga scrollen, tweedehands van een eerlijke liefhebber vind ik niet bezwaarlijk
Ja, ik dacht die 39mm is wel prima, hoef niet meer zo’n grote klok, en vind dat ik vrij smalle polsen heb, maar die lugs, die zeg maar een beginnende buiging maken richting ‘om je pols’ die lagen meer op m’n pols dan dat ze eromheen vielen. Als je begrijpt wat ik bedoel .
Wispelturig zou ik het niet noemen. Is gewoon lastig een beeld te krijgen van de verschillende modellen en maten. Als je 1 of 2 juweliers hebt in een middelgrote stad die luxe horloges verkopen is het al heel wat. Vind het ook niet fijn daar te gaan proberen terwijl ik in m’n achterhoofd dat ik ‘m online goedkoper wil bestellen. Met de genoemde mogelijkheden tot korting waar ik nooit bij heb stilgestaan voelt dat overigens anders, dan wil ik best een gesprek aangaan in zo’n zaak, voelt het eerlijker.
En natuurlijk zijn er duikers voor de helft van de prijs die hetzelfde doen, maar het is toch een stukje emotie hè, dat je op de een af andere manier naar een model of merk neigt.
Thanks!! Dit is een serieuze overweging voor me. Zoals ik net al zei, geen probleem met occasion van een liefhebber. Ga hem zo verder bekijken!
Supertip!
Ik ga de anderen toch even gezamenlijk bedanken voor hun reacties, ik blijf anders scrollen en het wordt er niet overzichtelijker op . Iedereen oprecht bedankt voor het welkom heten en meedenken! Hardstikke fijn! Wellicht ga ik straks, of anders morgen weer verder!
Yup. Ik zou het gewoon doen. Ik heb bij een juwelier wel dingen gepast dat ik ze gewoon vertelde waarvoor ik het horloge van internet kan plukken, dat ik niet het onderste uit de kan hoef, maar of ze m’n kant op kunnen bewegen. Da’s echter niet gelukt. Wel met een TV, grappig genoeg, bij een wit- en bruingoedboer. Maar dan heb je een transparant gesprek gehad.
Heb je al eens over de Conquest VHP nagedacht?
Die zijn ook niet goedkoop, maar ze zijn 41mm groot, zonder duikbezel, maar hebben dan wel weer een high-accuracy quartz uurwerk met thermocompensatie wat op papier minder dan 5 seconden per jaar verliest. Er zijn 3 of 4 fabrikanten in de wereld die dat doen, Breitling, Seiko, Citizen en Longines (met misschien nog wat Junghans er bij), en de VHP is een klassiekertje.
Welkom Tiem en succes met de jacht. De zoektocht is in mijn optiek even leuk als de aankoop en genieten van het horloge.
Eens!
Een HC met keramische bezel en automatisch uurwerk is een mooi horloge.
Vaak zie je ze 2e hands in absolute nieuw staat voor zo’n €1000,-
Naar mijn mening 1000% het geld waard.
Jammer alleen dat je als TL1 geen horloges mag verkopen
Alleen is jouw verhaal wat minder leuk je hebt als TL-1 hier helemaal geen verkoop rechten.
Mag je dan ook niet in een topic waar een bepaald horloge gezocht wordt melden dat je het desbetreffende model evt wel wil verkopen?
Als zijnde Tl 1 dan !
Samengevat nee maar dat mag iemand met een ander trustlevel ook niet. Je stuurt dan een PB of maakt een advertentie aan volgens de geldende regels.