Pak? ‘s avonds bij het feest wellicht, overdag draag je een jacquet.
Blauw is geen optie. Bruin is saai.
A gentleman never wears brown…
Who says I’m a gentleman? all kidding aside, a gentleman also never wears a watch when wearing a suit, and yet here I am asking this question
het was gewoon om inspiratie op te doen voor mn horloge
ne pitteleer zoals ze hier zeggen? i dont think so xD
Carnaval, leuk!
Het ging over de kleur van het bandje. Niet over zijn kleding, die keus is al gemaakt volgens mij.
Yup
Lucille geef jij even antwoord op deze vraag…
Dan doe je ook een bruine riem om en een bruin horlogebandje. Ik zou zeker niet voor groen of blauw gaan. Zeker niet bij een blauw pak.
Bretellen beste man mijn broek heeft zelfs geen riemlussen
Dan doe je ook een bruine riem om en een bruin horlogebandje. Ik zou zeker niet voor groen of blauw gaan. Zeker niet bij een blauw pak.
Groen!
Simpel zat, gewoon een band in de kleur van de schoenen. Met een groen of blauw ga je teveel tinten creëren wat er slordig uit ziet.
Als de dames van jurken, kapsels, juwelen en weet ik het wat veranderen, waarom jij niet ook? Switch van kleur op de dag. Tenminste, uitgaande dat de bruiloft dagvullend gaat worden.
En anders inderdaad groen. En of misschien matchen met stropdas en hoe dat zakdoekje in je borstzakje ook alweer moet heten.
dan donkerbruin. blauw op blauw is niet fraai lijkt me.
Een pak voor bretels heeft -in de regel- geen lussen voor een riem.
Ik zou ook denken, bruine schoenen is bruine horlogeband. Matchen van leer is belangrijker dan matchen met pak.
Zelf vind ik bruin niet de kleur voor trouwen… Zou ik eerder voor zwart gaan. Blauw pak met bruine schoenen is iets te zakelijk voor mij… ipv. netjes of feestelijk.
Welke kleur?
De kogel is door de kerk.
Groen of Blauw? Bruin!
ik ben gister mijn pak nog gaan laten afwerken en daar had ik dus ook bijhorende schoenen bij gekocht. De kleur van de schoenen is prachtig bij een bruin bandje. Ik weet dat je op een trouw of op een pak normaal geen horloge draagt, maar de maat van het horloge en de emotionele waarde (cadeau van de verloofde voor de trouw) maken veel goed.
Mening? Ik persoonlijk vind bruin mooi zo, het horloge is er, maar is niet de hoofdaanwezigheid.
Idd prima zo, niets meer aan doen en lekker gaan genieten van de verdere voorbereiding met als hoogtepunt de dag zelf.