Groen of Blauw op goud?

Hoi!

Als mijn trouw hopelijk nog mag door gaan op 5 september hoop ik natuurlijk mijn weddingwatch te dragen waarvoor ik hier in het verleden al een topic heb gemaakt.

Dit is toen een gouden dresswatch geworden in sublieme staat uit de jaren 60 met een wit/cremekleurige plaat. Nu komt mijn vraag, draag ik hier een donkergroen of donkerblauw bandje op?

Hebben jullie foto’s van jullie gouden horloges met desbetreffende kleuren erop? Dan kan ik vergelijken ;D

Groetjes,

Ben

2 likes

Even zo belangrijk, heb jij ook foto’s van het betreffende horloge?

Drebin was me voor. Hangt misschien ook af van de kleur van je pak. Dat moet natuurlijk ook matchen.

1 like

@Drebin u vraagt, wij draaien :smiley:

3 likes

Dit zijn de stoffen van mn pak:

2 likes

:raising_hand_man: groen.

Dan zou ik voor blauw gaan. Misschien kan je een bandje laten maken van dezelfde stof van je pak?
Als ze een stukje over hebben is er vast wel iemand hier die dasr iets van kan maken met een stukje leer.

1 like

Daar had ik al aan gedacht, maar dan ben ik bang dat het horloge te fel gaat verdwijnen. Mijn naasten weten nu eenmaal dat ik een horlogegek ben en kijken nu al uit naar wat ik ga dragen op mn trouw. Het mag dus een beetje “poppen” vandaar dat ik dacht aan ofwel croco ofwel mooi kalfsleer. Maar de kleurkeuze blijft zo moeilijk. Groen op goud is prachtig maar blauw op goud past beter bij mn pak

1 like

Ja daar heb je wel kans op. Lastig.

Ik zou grained kalfsleer of suède oid doen. Vind ik iets vlotter en, zoals ik het van je foto kan inschatten, iets beter bij je pak staan.

1 like

Ik was toevallig bezig met het verwisselen van bandjes…

Groen:

En blauw:

En ook nog bruin:

2 likes

Met je blauwe pak en de blauwe wijzers zou ik denk ik voor blauw gaan.

Edit, of wacht, dit is niet jouw horloge. Maar antwoord blijft hetzelfde :slight_smile:

2 likes

Jij geeft me perfect wat ik vraag en maakt het me nog verdomme lastig ook :stuck_out_tongue: Damn dat is mooi!

2 likes

:joy: maar aangezien je een blauw pak hebt zou ik gaan voor of blauw of bruin. Oh ik lees net dat de voering van je pak donkergroen is… dan is groen ook wel gaaf!

Thanks!

blauw pak en (licht)bruin is mooie combi

was aanvankelijk het idee, maar de schoenen worden donkerbruin :stuck_out_tongue:

Dan is je antwoord: Donkerbruin!

Blauw met een blauw pak is geen porem.

Heey vraagje, die groene doodskoppen, waar gaan die op het pak? Of gaan ze op je overhemd of das?

4 likes

Dat wordt de voering :smiley: heeft wel een aardige duit gekost maar maakt het niet zo formal. Een pak mag speels zijn, zeker omdat ik enkel een vest en broek neem, samen met bretellen en een mooi wit overhemd :smiley:

2 likes

Zou ook zeggen bruin.

Cool!!