Groene duikert

Mijn horlogekist wel wat kleur kan gebruiken en aangezien groen toch wel mijn kleur is (groot fan van Kermit the Frog ;)) ben ik me aan het oriënteren op een groene duiker.

Een korte zoektocht in de krochten van het www leiden me naar de Steinhart Ocean One Green, welke toch wel een hele mooie, enigzins ingetogen, kleur groen heeft. Maar ik zie waarschijnlijk andere alternatieven over het hoofd, dus de vraag is … welke groene duikers zijn er nog meer. Budget ca. 350 euries.

2 likes

squale 1545

2 likes

Ik vind m wel wat gejat.

4 likes

That’s him :slight_smile:

Afgelopen zomer zijn eerbetoon even opgezocht op de walk of fame

1 like

https://www.google.nl/search?q=green+diving+watch&client=firefox-b-ab&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiX6rD5zJ3PAhUH8RQKHZoOAAgQsAQIHQ&biw=1600&bih=767

Hij heeft inderdaad wel iets bekends :wink:

De Squale is mooi, maar heb waarschijnlijk toch liever een zwarte dial.

Koop je een zwarte en een losse groene insert

1 like

Squale is in mijn optiek een beter alternatief dan steinhart

3 likes





Groen genoeg??? O.K., wel boven budget maar je weet maar nooit…

Om het af te maken nog ff polsplaat

Grt. Marco

7 likes

Bedank voor de input, maar zoek toch meer de zwart dial/groene bezel combinatie. De Squale is wel een interessante optie, wel wat buiten het gewenste budget ben ik bang.

Misschien een domme vraag, maar wat maakt de Squale interessanter dan de Steinhart? Wanneer ik ze naast elkaar zet zie ik wel enige gelijkenis zoals gebruikte ronde indices, mercedes-hands en lollipop secondewijzer.

Dit iets?

4 likes

Prachtig horloge, maar dat komt omdat ik hier kijk naar een 16610LV, toch?

Ik vind Squale qua merkhistorie en bouwkwaliteit/afwerking wel een stukje hoger dan Steinhart.

Ik heb nog wel een enorm low budget Seiko 7002 met een groene bezel insert. Die mag wel weg voor een grappig bedrag. Kun je eventueel nog één bijkopen.

Ha Siedo, die was ik in mijn zoektocht al tegengekomen, maar volgens mij met een oranje wijzer? Niet helemaal wat ik zoek. Maar toch bedankt :wink:

1 like

Heb ik daar al eerder mee lopen leuren? Tijd voor een verkoop topic…

Succes met je zoektocht.

Ik vind de Steinhart gaaf, maar is natuurlijk wel een echte ripp-off.

2 likes

je verwoordt helemaal mijn gedachten!

1 like

En de Squale niet dan? :sunglasses:
Die is imho tot in detail een kopie.

1 like