Groene duikert

Squale is in mijn optiek een beter alternatief dan steinhart

3 likes





Groen genoeg??? O.K., wel boven budget maar je weet maar nooit…

Om het af te maken nog ff polsplaat

Grt. Marco

7 likes

Bedank voor de input, maar zoek toch meer de zwart dial/groene bezel combinatie. De Squale is wel een interessante optie, wel wat buiten het gewenste budget ben ik bang.

Misschien een domme vraag, maar wat maakt de Squale interessanter dan de Steinhart? Wanneer ik ze naast elkaar zet zie ik wel enige gelijkenis zoals gebruikte ronde indices, mercedes-hands en lollipop secondewijzer.

Dit iets?

4 likes

Prachtig horloge, maar dat komt omdat ik hier kijk naar een 16610LV, toch?

Ik vind Squale qua merkhistorie en bouwkwaliteit/afwerking wel een stukje hoger dan Steinhart.

Ik heb nog wel een enorm low budget Seiko 7002 met een groene bezel insert. Die mag wel weg voor een grappig bedrag. Kun je eventueel nog één bijkopen.

Ha Siedo, die was ik in mijn zoektocht al tegengekomen, maar volgens mij met een oranje wijzer? Niet helemaal wat ik zoek. Maar toch bedankt :wink:

1 like

Heb ik daar al eerder mee lopen leuren? Tijd voor een verkoop topic…

Succes met je zoektocht.

Ik vind de Steinhart gaaf, maar is natuurlijk wel een echte ripp-off.

2 likes

je verwoordt helemaal mijn gedachten!

1 like

En de Squale niet dan? :sunglasses:
Die is imho tot in detail een kopie.

1 like

Voor mij zou een Sub-lookalike als de Steinhart en de Squale (of was die laatste er nou al eerder?) een absolute no-go zijn.

Wil je toch een groene, dan vind ik de Certina een heel leuke. Maar wel boven budget, idd.
Dan is er nog deze.

Oh ja, en deze is er natuurlijk ook nog.

Vind ik eigenlijk nog leuker.

Of zelf iets in elkaar zetten :slight_smile:

2 likes

In ieder geval wel fris groen, iets té groen :wink:

Stond recent ook nog knalgroene deep sea ram op MP volgens mij…

Glycine Combat Sub? Beetje buiten budget misschien.

3 likes

Er is niet zoiets als té groen, o.k.!? En jij noemt jezelf een fan van the great Kermit the Frog?:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Niks tegen in te brengen :wink:

1 like

Skx met groene bezel? Door Rob van monsterwatches laten modificeren :+1:t2:

5 likes