Groepsfoto seiko:)

nadat ik via een forumlid in het bezit kwam van een Seiko duikertje en vervolgens een Seiko 5-je had gekocht via Henrik vond ik het wel eens tijd voor een “groepsfoto”.Ik moet zeggen dat na de laatste 2 Seiko,s in mijn collectie mijn interesse in dit merk steeds meer gaat groeien.Ze hebben naar mijn idee een goede prijs/kwaliteitsverhouding en geven je daardoor de mogelijkheid wat vaker af te wisselen;)


Gr Dennis:)

Mooi! Vooral die bruine, veel plezier er mee! :wink:

De twee vierkante Seiko’s vind ik wel apart en in het bijzonder met de lederen band. Goede combinatie.

Leuk om een keer zo alles bij elkaar te zetten. Rob deed het ook al een keer en ik heb laatst ook zo’n foto geplaatst.

hey Ed,
Jij bent aardig op weg met je verzameling Seiko,s:)
(dan moet ik nog eventjes…)

Gr Dennis.

Kwestie van volhouden.

Hé Ed,

dat waren alleen mijn monsters :slight_smile:

Als ik alles bij elkaar zet wordt het iets ziekelijker :smiley:

Kom op Rob,
We kunnen wel tegen een stootje,laat je maar helemaal gaan.:smiley:
Het laten zien van wat je hebt wordt hier op prijs gesteld.

Hoi Dennis,

Mooie collectie… PAS OP HET SEIKO VIRUS SLAAT TOE… ;):wink:

Groeten Ronaldo

Daar wordt je wel ziek van als je dat allemaal ziet

Leuk dat je je collectie met ons deelt Dennis! De 2 vierkante Seiko’s doen me niets, maar de 2 duikers des te meer. Echt mooie klokkies! Geniet van je verzameling en sterkte met het omgaan met het Seiko virus;)

Mvg,

Joram.

Leuk setje Dennis. Die vierkante modellen vind ik wel wat hebben. Zal de leeftijd wel zijn…
Mijn groepsfoto zal iedereen onderhand wel kennen;):

Dan zal ik mijn setje duikers ook nog maar eens showen.

Gr.Jan

Met de Lasalle en de quartz heb ik niet veel, maar het vijfje en die SKX vind ik des te leuker!
Wat is dat toch met Seiko? Goddank is er geen medicijn tegen dit virus! :smiley: