groepsfoto

Hallo allemaal,

zoals eerder beloofd, hierbij een overzicht van de huidige verzameling horloges.

op de foto zijn te zien:

bovenste rij;
2 x Carucci, 5 x Armani, Herman Brood en Maurice Lacroix Miros

middelste rij;
2 x Tommy Hilfiger, Joop

onderste rij;
TW Steel, D&G, Q&Q en 2 x Viceroy

wat het totaal aantal horloges op 17 brengt.

Met welke ben je het meest tevreden?

Kun je die witte chrono eens wat meer aandacht geven? Is wellicht iets voor mijn vrouw.

Goedemiddag,

de laatste aanwinst is de Maurice Lacroix, een prachtklok. Degene die ik het meest heb gedragen is de rechter armani. Een heel fijn horloge wat makkelijk draagt onder een pak. Daarnaast draag ik de TW Steel ook regelmatig.

Het overgrote deel draag ik bijna niet of is nog ongedragen, zoals de witte Viceroy. Viceroy is een Spaans merk en maakt leuke horloges, die erg betaalbaar zijn. De meeste liggen tussen de 100 en 200 euro.

www.viceroy.es

Voor meer info over de Viceroy, PM maar :slight_smile:

Hoe gaan jullie om met horloges die niet gedragen worden? Houden over weg doen? Ik zit namelijk te denken om enkele horloges weg te doen, zodat ik weer één of meerdere kan aanschaffen waarvan ik denk dat ze wel draagtijd krijgen.

leuk die D&G testbeeld !

Vind eigenlijk alleen de Maurice Lacroix mooi, laat nou precies datzelfde horloge een ex van mij zijn (tu)

Je hebt in ieder geval veel te kiezen s’ochtends :~

Als je hem niet draagt, en hem ook niet wilt gaan dragen, dan wegdoen. Ik vindt het wegdoen echter teveel werk, bij mij verdwijnen ze dan in een lade.

Leuk zo een verzameling van diverse horloges… :slight_smile:

Niet zo zeer mijn stijl! Ik heb het dan ook alleen maar voor oude rommel. :wink:

gr. Glenn

blabla1552 Schreef:

Goedemiddag,

de laatste aanwinst is de Maurice Lacroix, een
prachtklok. Degene die ik het meest heb gedragen
is de rechter armani. Een heel fijn horloge wat
makkelijk draagt onder een pak. Daarnaast draag ik
de TW Steel ook regelmatig.

Het overgrote deel draag ik bijna niet of is nog
ongedragen, zoals de witte Viceroy. Viceroy is een
Spaans merk en maakt leuke horloges, die erg
betaalbaar zijn. De meeste liggen tussen de 100 en
200 euro.

www.viceroy.es

Voor meer info over de Viceroy, PM maar :slight_smile:

Hoe gaan jullie om met horloges die niet gedragen
worden? Houden over weg doen? Ik zit namelijk te
denken om enkele horloges weg te doen, zodat ik
weer één of meerdere kan aanschaffen waarvan ik
denk dat ze wel draagtijd krijgen.

Zoek eens op de term flipperaar op 't forum. Kom je een hoop leden tegen die hetzelfde doen.

Ikzelf doe m’n horloges niet meer weg. Zijn een soort aandenken/mijlpalen geworden.

Ja ik ben bekend met de term :slight_smile:

Ik kan me echter ook voorstellen dat je niet graag bepaalde horloges weg wil doen…

Ik ben ook meer van de oude klokjes, maar die D&G Medicine Man vind ik wél weer leuk(tu) om voor mij onduidelijke redenen:S

Dankje! Naar mijn mening ook het enige leuke model wat D&G heeft!