Groeten ik stap op de fiets!

Raar. Okee, de setup is een gedoe, zeker als je t niet gewoon bent. Maar eenmaal ingesteld merk je er niks van… ik heb geen code meer moeten ingeven sinds de setup. :thinking:

3 likes

4 minuten werk. Dat noem ik geen gedoe.

Ja, je kunt gewoon met trusted devices werken.

1 like

Er zijn mensen die uit principe cookies weigeren of ze regelmatig verwijderen. Kan sowieso geen kwaad dat regelmatig te doen. Blijven betogen dat het simpel is voor mensen die dat niet vinden is denigrerend.

Exact een reden om een opt out te doen op sommige fronten. Dat een ander in de sloot springt hoeft niet te betekenen dat @vouwfietser het moet doen.

Ik respecteer de analyse van de zin en onzin heel erg en deel de mening van de goede man zelfs. Het sociale aspect houdt me hier nog wel, het moet gezegd.

2 likes

Hmja, dan is het natuurlijk een bewuste keuze, als je je sessie cookies weggooit. Dat kan inderdaad geen kwaad, het verplicht je gewoon van opnieuw in te loggen dan. Ik verkies om dat niet te doen. Marketingcookies wel, sessie niet.

En ik zei al dat setup een gedoe kan zijn als je het niet gewoon bent, en heb een (heel) uitgebreide stap voor stap uitleg geschreven voor wie het niet simpel vindt. Is dat ook denigrerend? :upside_down_face:

Ik heel af en toe, maar een code genereren met een authenticator app is echt heel simpel.

Het is nu eenmaal nodig in deze wereld. Als ik vroeger buiten ging spelen als kind (begin jaren 70 in een dorp) hing mijn moeder een touwtje aan het voordeur slot door de brievenbus naar buiten, dan kon je zelf de deur open trekken als kind. Nu zit er een Eufycam deurbel met camera naast de deur…

2 likes

Mijn post was niet direct op jou gericht.

Klopt. Afgezien van of het al dan niet lastig is - het is vervelend dat het überhaupt nodig is. Hoe vervelend moet iedereen zelf uitmaken.

Jammer om te horen
Ik vrees dat dit ook veel potentiële nieuwe leden kost want het zou mij ook teveel moeite zijn

Na het odido lek vind ik het zelf wel prettig. Een nieuw telefoonnummer genomen, en een extra nieuw email adres. Ook een ander bankrekeningnummer. Wart overdreven vind ik nu, maar het geeft me een prettig gevoel. Ondertussen.zijn sommige gegevens al weer gejat via Bol.:nerd_face:

1 like