Ik ben tot 11 oktober naar een warm oord, met helaas WIFI dat langzamer gaat dan mijn mobiele telefoon, op computers die allerlei flash enzo missen, dus webmail werkt voor geen meter… Wel lekker rustig…
Vorig jaar had ik een Geel Monster om, het jaar ervoor een Blauw Monster, Dit jaar heb ik mezelf verwend met een unieke mod, een Dutch Monster :).
Het niet zo bekende Snow Monster had toch wel een erg mooie wijzerplaat(zilver-wit, chromen randjes), en mijn Blauwe Monster is verhuisd naar een compleet zwarte kast, dus ik had een kast over die beter verdiende dan stofhappen…:
Eigenlijk een eenvoudige transplantatie, ik twijfel nog of ik de secondenwijzer zwart met een rood uiteind zal maken, ipv van het originele zwart-blauw…
Het monster ‘an sich’ kan me niet zo bekoren, maar dit is een leuke mod (tu). Wat de secondewijzer betreft; ik denk dat een tikkeltje meer rood zeker zou staan. Veel plezier nog daar!
Het monster ‘an sich’ kan me niet zo bekoren, maar
dit is een leuke mod (tu). Wat de secondewijzer
betreft; ik denk dat een tikkeltje meer rood zeker
zou staan. Veel plezier nog daar!
gr, HJR
+1 het rood matched dan mooi met de bezel. Niet te veel, maar ook niet te weinig. Ik bedoel, de blauwe chapterring heeft al een link met de blauwe “limited edition”.
Ik snap em, maar ik denk dat 't verstorend zou werken. Als je oranje er echt een keertje mee willen combineren, dan een oranje nato of rubber ofzo. Of natuurlijk onder een oranje overhemd ofzo
Wat mij betreft is het of rood-wit-blauw, of oranje. Een mix is teveel van het goede imo. Is op zondag de dagaanduiding trouwens ook blauw, of rood? En doordeweeks? Zwart?
Wat mij betreft is het of rood-wit-blauw, of
oranje. Een mix is teveel van het goede imo. Is op
zondag de dagaanduiding trouwens ook blauw, of
rood? En doordeweeks? Zwart?
gr, HJR
Meestal is ie rood op zondags. Op sommige zwarte schijven neigt ie naar oranje
Ik zou het zelf een mooie mod vinden als het rode op de dagaanduiding oranje zou zijn. Op sommige Aziatische schrijven heb je Romeinse cijfers voor doordeweeks en een blauw vlakje voor zaterdag en een rood vierkantje voor zondag. Dat rode vierkantje zou misschien oranje gemaakt kunnen worden. Op de koninklijke feestdagen zou ik em dan speciaal doordraaien naar ‘zondag’.