Gisteren een berichtje gekregen van @Grollebol om mijn Citizen Promaster over te nemen. Fijn contact en geen lowballer praktijken. Vandaag het horloge bij hem af mogen geven en een gezellig praatje gehad. Kortom hier kan je zaken mee doen!
@Grollebol nam een Citizen van mij over. Leuk contact, beleefd en vlot, snelle betaling en netjes bericht bij ontvangst. Fijn lid van dit forum, aanrader
Vandaag de Berlé automaat met blauwe wijzerplaat van @Grollebol ontvangen. Prachtig horloge, precies zoals omschreven, prima prijs, snel antwoord, snel verzonden en stevig ingepakt. Aanrader!
Vandaag de ORLO - Hitch Silver Blue met zowel de bruine als witte strap van ontvangen. Leuk horloge in prachtige (nieuw)staat, scherpe prijs, prettige communicatie en een zorgvuldige verzending. Kortom een fijne ervaring en dus een aanrader
Vandaag de hemsut straps die ik van grollebol heb overgenomen ontvangen. Netjes verpakt en verzonden. Goede prijs en fijne communicatie. Je kunt dus met een gerust hart zaken doen met grollebol.