Gronefeld exclusive timepieces

Het moet geweldig zijn zo’n project te kunnen verwezenlijken.
Maar de site is wel irritant; je kan er niet echt in “rondwandelen”, je moet die filmpjes volledig ondergaan om eruit te halen wat je echt interesseert. Of doe ik hier iets verkeerd?
En, maar dat is kwestie van smaak, ik vind het horloge absoluut niet mooi; veel te bombastisch, “bling-bling”… maar dat zal bij het gezochte klienteel misschien juist in de smaak vallen?
Niks voor mij, en al had ik het geld dan had zou ik zeker niet bij hen langsgaan (er zijn er veel mooier voor veel minder geld!) maar ik wens de gebroeders toch veel succes toe!

Voor een foto en uitvergroting: http://www.horloge.info/ (kan geen directe link plaatsen door die ö)
Heeft wel wat. Niet al te schreeuwerig vooral en dat vind ik fijn.

Jammer van dat gezeur over de website, 1x is genoeg naar mijn mening. Alles is voor verbetering vatbaar maar kom op zeg. Wees eens trots dat Nederlanders zo’n waanzinnig project durven neerzetten ipv steeds maar een negatieve insteek te pakken…Heel jammer.Deze jongens zijn vakidioten en creatieve geesten, marketingtechnisch kan het zeker beter maar daar wordt aan gewerkt begreep ik.
Ik had de eer aanwezig te mogen zijn met oa Jurgen en we hebben een TOPweekend gehad.Wou ik toch even kwijt.

Dat zal allemaal best, maar jouw ‘TOPweekend’ heeft niets met die website te maken. Verder begrijp ik dus dat jij je eraan stoort dat mensen hier hun mening geven…?

Afgezien daarvan is het inderdaad zeer zeker knap dat mensen iets dergelijks durven neer te zetten. Mijn volste waardering hebben ze! Alleen de timing is verkeerd, maar dát valt dan weer buiten de setting van dit forum.

Ik heb geen enkel bezwaar tegen de mening van anderen Paul…Maar de overvloed aan negativiteit mbt de site viel me op en daar geef ik dan mijn mening over, gezien jouw reactie heb jij daar dan weer moeite mee.
De timing van de broers, tja, daar ben ik het wel met je eens maar als je alles vooraf zou weten…ze zijn er 4 jaar mee bezig geweest.

Afijn hierbij wat foto’s van het “kleinood” en van enkele modellen van Cornelius en Cie,van een andere Nederlandse ondernemer die zijn nek durft uit te steken, bekend om zijn unieke gravurewerk, Kees Engelbarts

Welnee, Capice, ik heb er geen moeite mee dat jij jouw mening geeft. Maar heb jij er dan ook geen moeite mee dat anderen hun mening geven! :wink:
Verder zitten wij wel op één lijn. Mooie foto’s trouwens! (tu)

Ik ben het helemaal met je eens capice. Ik bewonder de mensen voor hun initiatief en durf.

En de prijs? Ik vind de prijs prima. Ik zal het mij waarschijnlijk nooit kunnen veroorloven en als ik het zou kunnen zou ik het er niet voor over hebben maar dat is persoonlijk. De tijd en het werk die er in is gaan zitten is een hoop waard, ze schatten dat dan in op het bedrag wat ze er voor vragen. More power to them als ze ze weten te verkopen!

Cornelius & cie precies zo maar ook het andere nieuwe “Nederlandse” merk Steph (zie http://www.horloge.info/nieuws_en_modellen_item.php?n=Nieuw:-Steph!&nieuwsid=224). Mooi of niet, kwalitatief hoogstaand of niet, ik respecteer het initiatief en de durf van de mensen die er aan beginnen. Ik zou het ook wel willen, maar of ik het durf? Even afgezien van of ik het kan :smiley:

Helemaal mee eens, respect en bewondering voor de durf van deze entrepreneurs.
Gelukkig verschillen smaken en er was dit weekend veel te zien inclusief een mogelijkheid om onderbegeleiding van een aantal horlogemakers een ETA 7750 uurwerkje te demonteren en monteren. De avond werd afgesloten met een geweldig diner tot in de kleine uurtjes waarna de volgende ochtend vertrokken werd naar Chalet Brakkestijn in Nijmegen voor een presentatie van Glashütte Original en een lunch. Met welnemen van de moderators zal ik daar een aparte post van maken

Henrik Schreef:

Ik ben het helemaal met je eens capice. Ik
bewonder de mensen voor hun initiatief en durf.

Ik zou het ook wel willen, maar of ik
het durf? Even afgezien van of ik het kan :smiley:

Ach Henrik, als je het zou kunnen, zou je het ook durven:slight_smile:

:slight_smile: :)-d

tjvreeken Schreef:

Henrik Schreef:


Ik ben het helemaal met je eens capice. Ik
bewonder de mensen voor hun initiatief en durf.

Ik zou het ook wel willen, maar of ik
het durf? Even afgezien van of ik het kan :smiley:

Ach Henrik, als je het zou kunnen, zou je het ook
durven:)

:slight_smile: :)-D

oeps…